فیلم آموزش فارسی و دانلود IVMS4500 IVMS4200

آموزش و دانلود نرم افزار IVMS4500 IVMS4200 | هایک ویژن
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]

اگر فکر می کنید که برای راه اندازی سیستم دوربین های مداربسته تنها نیاز به یک دوربین فیلم‌برداری و هارد دارید، سخت در اشتباه هستید.

توجه داشته باشید که مدیریت و نگهداری تصویرهای گرفته شده از دوربین های مداربسته، نیازمند بستری است که به آن نرم افزار می گویند.

از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای این حوزه، می توان به نرم افزار IVMS اشاره کرد، که یکی از بهترین نرم افزار های موجود می باشد که تمامی نصابان نیز از نرم افزار IVMS استفاده می کنند.

راحتی استفاده در این برنامه یکی از دلایل پر طرفدار بودنش می باشد. شما اگرد اطلاعاتی هم نسبت به این برنامه نداشته باشید، شاید بتوانید کار های خود را پیش ببرید.

منظور از نرم افزار IVMS چیست ؟

نرم افزار IVMS یک نرم افزار مدیریت تصویر همه کاره است که در جهت مدیریت کردن دوربین های تحت شبکه، دی وی آر ها، ان وی آر ها و همینطور برخی از پنل های کنترل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های این نرم افزار به قدری زیاد است که نمی توان در چند خط آن را توضیح داد پس تنها به توضیح دادن برخی از آن ها بسنده می کنیم.

وظیفه اصلی این نرم افزار کارکرد به صورت همزمان روی چندین فعالیت است، به طور مثال این نرم افزار می تواند به صورت همزمان روی موارد مختلفی از جمله:

  • نمایش تصویر به صورت زنده
  • ضبط تصاویر
  • باز پخش تصاویر گرفته شده
  • مدیریت آلارم و اعلام موارد نفوذ

 

دانلود نرم افزار متناسب با سیستم عامل

توجه داشته باشید که نرم افزار گفته شده باید با سیستم عامل شما هماهنگ باشد، برای مثال نمی توان نرم افزاری که برای سیستم عامل لینوکس طراحی شده است را بر روی سیستم عامل ویندوز و یا مک اجرا کرد، در این آموزش متناسب با سیستم عامل شما به دانلود نرم افزار مخصوص می پردازیم.

اتصال دستگاه هایک ویژن به کامپیوتر

بعد از دانلود نرم افزار مورد نظر نوبت به این می رسد که دستگاه هایک ویژن خود را به کامپیوتر متصل کنید و تمامی اقداماتی که در این صفحه به شما کاربران گرامی می آموزیم، به درستی انجام دهید.

ورود به بخش تنظیمات DVR NVR ,IPcamera

تنظیمات و راه اندازی نرم افزار و دستگاه هایک ویژن بدون شک مهم ترین فعالیتی است که باید از جانب شما بعد از اتصال دستگاه به کامپیوتر صورت بگیرد، توجه داشته باشید که در این مرحله باید دقت کافی را داشته باشید.

زیرا با اشتباه کلیک کردن روی برخی از دکمه ها و گزینه ها ممکن است عملیات راه اندازی و تنظیمات با مشکل مواجه شود.

دریافت زنده تصاویر از دستگاه

اولین شیرین کاری که می توان به کمک دستگاه و این نرم افزار انجام داد این است که تصاویر زنده گرفته شده با دوربین های مداربسته را با از طریق کامپیوتر مشاهده کرد.

توجه داشته باشید که برای انتقال تصاویر به دستگاه ضبط تصاویرتان، روش های مختلفی وجود دارد که در مقاله مصرف اینترنت دوربین مدار بسته به صورت کامل به آن پرداخته ایم.

دریافت پلی بک یا ویدئو های ضبط شده درون دستگاه ضبط

بعد از مشاهده تصاویر به صورت زنده، نوبت به این می رسد که تصاویری که سیستم ضبط کرده است را مشاهده کنید.

 

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIxNTc0MTE2NzUzJTIyJTNFJTNDc2NyaXB0JTIwdHlwZSUzRCUyMnRleHQlMkZKYXZhU2NyaXB0JTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuYXBhcmF0LmNvbSUyRmVtYmVkJTJGNVJwSVAlM0ZkYXRhJTVCcm5kZGl2JTVEJTNEMTU3NDExNjc1MyUyNmRhdGElNUJyZXNwb25zaXZlJTVEJTNEeWVzJTI2JTI2cmVjb20lM0Rub25lJTIyJTNFJTNDJTJGc2NyaXB0JTNFJTNDJTJGZGl2JTNF[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *