راهنمای تشخیص اصالت و گارانتی دوربین و دی وی آر هایک ویژن

اصالت و گارانتی دوربین و دی وی آر هایک ویژن
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]یکی از موضوعاتی که همه ما به هنگام خرید یک کالا، خصوصا کالاهایی با قیمت بالا، مورد توجه قرار می دهیم، اصل بودن و داشتن گارانتی است.

داشتن گارانتی، خصوصا در مورد وسایل و ابزار الکترونیکی، مانند دوربین های مداربسته، اهمیت زیادی دارد. محصولاتی که گارانتی ندارند، فیک هستند و از آنجایی که کالاهای تقلبی کارایی و عملکرد لازم را ندارند، اغلب ما دغدغه خرید یک دوربین مداربسته اصل را داریم.

موضوعی که ما در این متن قصد داریم به صحبت در مورد آن بپردازیم، راهنمای تشخیص اصالت و گارانتی دوربین و دی وی آر هایک ویژن است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در این رابطه اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

چرا محصولات هایک ویژن ؟

قبل از آنکه در رابطه با راهنمای اصل بودن دوربین های مداربسته برند معروف و خوش آوازه هایک ویژن صحبت کنیم، لازم می دانیم در مورد برتری این برند بر سایر برندهای تولیدکننده دوربین های مداربسته نکاتی را ارائه کنیم. برتری های هایک ویژن را می توان در عناوین زیر خلاصه کرد:

دید در شب

یکی از بارزترین قابلیت هایی که در محصولات شرکت هایک ویژن مشاهده می شود، دید در شب است. برخی مدل های تولیدی توسط این برند، به قابلیت دید در شب مجهزند.

برای مشاهده و کسب اطلاعات در رابطه با دوربین های دید در شب، به صفحه برد دید در شب دوربین مداربسته هایک ویژن مراجعه کنید.

یک نوع ال ای دی منحصر به فرد در دوربین های این شرکت به کار‌ رفته که قادر است نور را قوی تر ارائه کند.

مجهز بودن به تراشه های به روز

از دیگر نقاط قوت دوربین های مداربسته هایک ویژن، طراحی و تعبیه تراشه های به روز در محصولات این برند است. این تراشه ها، امکانات بی نظیری را به دوربین ها اضافه می کنند.

فناوری تشخیص چهره

از دیگر قابلیت های جذاب در دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن، فناوری تشخیص چهره است. برخی مدل های تولیدی این برند، به لنزهای قوی مجهز شده اند؛ این لنزها، موجب پدید آمدن قابلیت تشخیص چهره در دوربین مداربسته شرکت هایک ویژن می شوند.

شماره سریال محصولات هایک ویژن را چگونه پیدا کنیم ؟

شرکت هایک ویژن در سال های گذشته از حروف نیز در کنار اعداد در شماره سریال محصولات خود استفاده می کند. تا همین چند سال پیش، سریال هایی که روی دوربین های تولید شده توسط این برند درج می شد، اعدادی ۹ رقمی بودند، اما امروز ما شاهد اضافه شدن یک حرف به این اعداد نیز هستیم. اگر جعبه محصول را به دقت وارسی کنید، می توانید یک عدد ۹ رقمی مشاهده کنید؛ این عدد، همان شماره سریال دستگاه است.

برای اطلاع از رنج قیمت تمامی محصولات هایک ویژن، می توانید به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید.

زمانی که قصد دارید اصالت محصول را مورد بررسی قرار دهید، باید به کوچک و یا بزرگ بودن حروف توجه داشته باشید. همانطوری که می دانید در زبان انگلیسی، حروف را به دو صورت کوچک و بزرگ می نویسند؛ برای مثال A، حرف بزرگ و a، حرف کوچک است. وقتی قرار است شماره سریال دوربین های هایک را مورد بررسی قرار دهید، هر جایی که لازم است شماره سریال را وارد کنید، می بایست به بزرگ نوشته شدن و یا کوچک نوشته شدن حروف دقت کرده و آن را رعایت کنید. بی توجهی به این موضوع ممکن است شما را به نتیجه دلخواه نرساند.

چگونه هایک ویژن اصل را از تقلبی تشخیص دهیم ؟

تا به اینجا در مورد مشخصات و برخی نقاط قوت دوربین هایی که توسط برند هایک ویژن تولید می شود، نکاتی را ارائه کردیم و برخی خاصیت های منحصر به فرد دوربین های تولیدی این برند را معرفی کردیم. حال وقت آن است، در رابطه با تشخیص هایک ویژن اصل از هایک ویژن تقلبی صحبت کرده و راهکارهایی را در این رابطه آموزش ببینیم. قبل از آنکه در رابطه با تشخیص محصولات فیک از محصولات اصلی صحبت کنیم، خوب است بدانید، تنها نمایندگی محصولات هایک ویژن در ایران، شرکت پارس ارتباط است. این شرکت برای ضمانت کردن محصولات هایک ویژن، یک برچسب شیشه ای بر روی جعبه دوربین چسبانده است. با بررسی این برچسب و اطلاعاتی که روی آن درج شده، می توانید در مورد اصل بودن این کالا اطلاعات کافی به دست آورید. برای بررسی اصل بودن دوربین هایک ویژن می توانید به روش های زیر اقدام نمایید:

ارسال شماره سریال دستگاه

یکی از روش هایی که برای بررسی اصالت دوربین های هایک وجود دارد، ارسال شماره سریال دستگاه، به شماره ای است که بر روی برچسب جعبه دوربین به چشم می خورد. حروف و تمام اعدادی که بعد از آن روی برچسب درج شده را به شماره ای که شرکت پارس ارتباط برای این منظور در نظر گرفته، ارسال کنید. همانطوری که اشاره کردیم، در وارد کردن شماره سریال باید به بزرگ بودن و یا کوچک بودن حروف دقت داشته و می بایست تمامی اعداد را بدون کم و کاست، نوشته و ارسال کنید. بعد از ارسال اس ام اس یا پیامک، پیامکی حاوی تاریخ اتمام گارانتی به دست شما خواهد رسید. اگر چنین پیامی دریافت نکردید، شک نکنید که این دستگاه تقلبی بوده و اصل نیست.

ثبت نام در شرکت پارس ارتباط

روش دیگری که برای بررسی اصالت و گارانتی دوربین های هایک وجود دارد، ثبت نام در سایت شرکت پارس ارتباط است. وقتی در این سایت ثبت نام کردید، باید به قسمتی تحت عنوان استعلام گارانتی مراجعه کنید.

در این قسمت، شماره سریال را وارد کرده و سپس بروی کلمه جستجو، کلیک کنید. در جواب این درخواست، گروه محصول، مدل و تاریخ پایان گارانتی نمایش داده می شود. با مراجعه به صفحه گارانتی هایک ویژن اطلاعاتی کامل در این رابطه بدست آورید.

اگر به هر یک از دو روش بالا اقدام کرده و پاسخی دریافت نکردید، باید هر چه سریع تر دوربینی که خریداری کرده اید را به فروشنده پس دهید و دوربینی معتبر خریداری نمایید.

موضوع دیگری که می بایست در مورد اصل و یا تقلبی بودن دوربین های مداربسته مورد توجه قرار دهید، نحوه کارکرد دوربین است. برخی دوربین های مداربسته، از همان ابتدای کار، اختلال در عملکرد داشته و این به منزله آن است که کالای خریداری شده، اصل نبوده و تقلبی است.

همانطوری که در فوق اشاره کردیم، دوربین های مداربسته تقلبی، کیفیت و کارایی لازم را نداشته و این می تواند هزینه شما را هدر دهد. توصیه می کنیم جهت پیش نیامدن چنین اتفاقاتی به فروشنده ها و نمایندگی های معتبر هایک ویژن در ایران مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بسری، ویدئو زیر را مشاهده کنید.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjI2Nzk4NjE3NDk3JTIyJTNFJTNDc2NyaXB0JTIwdHlwZSUzRCUyMnRleHQlMkZKYXZhU2NyaXB0JTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuYXBhcmF0LmNvbSUyRmVtYmVkJTJGRlRtWmslM0ZkYXRhJTVCcm5kZGl2JTVEJTNENjc5ODYxNzQ5NyUyNmRhdGElNUJyZXNwb25zaXZlJTVEJTNEeWVzJTI2JTI2cmVjb20lM0Rub25lJTIyJTNFJTNDJTJGc2NyaXB0JTNFJTNDJTJGZGl2JTNF[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *