مشاوره رایگان خرید دوربین مدار بسته

مشاوره رایگان در خرید دوربین مداربسته
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

مشاوره رایگان در خرید دوربین مداربسته

بسیاری از افراد برای بالا بردن امنیت و نظارت بر محیط مورد نظرشان خواهان دوربین های مداربسته می باشند، اغلب افراد برای تهیه دوربین ها بدون دانش و اطلاعات قبلی سراغ خرید دوربین می روند که این روش نادرست است زیرا که امکان دارد دوربین تهیه شده با خواسته و نیاز ما متفاوت باشد، با دریافت اطلاعات مناسب قبل از خرید میتوان از هدر رفت هزینه جلوگیری کرد، یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های خرید دوربین مداربسته مشخص کردن میزان بودجه و تشخیص نیاز‌ها می‌باشد ؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در جهت خرید دوربین با ما همراه باشید.

برترین دوربین مداربسته

فروشگاه هایک ویژن به عنوان بهترین کمپانی تولید محصولات امنیتی و نظارتی و پر فروش ترین برند دنیا و ایران شناخته شده است.محصولات این شرکت از به روز ترین تکنولوژی ساخت استفاده می کند تا حدی که توانسته پاسخگوی سازمان های امنیتی در حساس ترین تاسیسات نظامی و استراتژیک در سراسر دنیا باشد که از این برند معتبر استفاده می کنند.

مزایای دوربین های هایک ویژن

دوربین های برند هایک ویژن از کیفیت و دوام بالا برخوردار است و اکثریت قابلیت ها را پشتیبانی می کند مانند تشخیص چهره، تشخیص عبور از خط و … ، نصب این دوربین ها بسیار آسان است و در عین حال با نازل ترین قیمت در بازار به عرضه میرسد و امکان دسترسی از راه دور با تلفن همراه تبلت و … نیز دارد.

پشتیبانی و گارانتی دوربین های مداربسته

از هدف های مهم واحد پشتیبانی دوربین مداربسته پاسخگو بودن به مشکلات و لازمه ی مشتریان بوده و متخصصان نهایت تلاش خود را می کنند تا در کمترین زمان با ارائه خدمات عالی رضایت و توجه مشتریان را جلب کند، دوربین های هایک ویژن دارای گارانتی پارس ارتباط می باشد، بنابراین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات با مشاوران ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان نصب محصولات هایک ویژن – ۰۲۱۶۶۷۵۴۰۲۲ (۱۰خط)

اکنون سیستم های دوربین مداربسته بسیار خواهان دارد زیرا که تکنولوژی منحصر به فرد و کاربردی را به ارمغان آورده است بنابراین در ادامه این مقاله به توضیح کلی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

انواع دوربین‌های مدار بسته

دوربین‌های مدار بسته در بازار انواع مختلفی دارند در ادامه به برخی از دوربین‌های مدار بسته را با مزایایی که دارند معرفی خواهیم کرد. هنگام خرید دوربین مدار بسته این نکات می‌توانند به شما کمک کنند تا دوربینی را انتخاب کنید که کارآمدی لازم را برایتان داشته باشد تا بدون آگاهی برای آن هزینه نکنید.

در ادامه بهترین مدل دوربین هایک ویژن را معرفی می کنیم.

دوربین مدار بسته گنبدی یا دام (Dom)

شکل ظاهری این دوربین شبیه به گنبد است که آن را دوربین گنبدی یا دام می نامند که در برابر شکستن یا ایجاد اختلال بسیار مقاوم ساخته شده است، طراحی آن به گونه ای است که در محیط های مختلف به آسانی قابل نصب است این دوربین دارای قابلیت دید در شب و در محیط های داخل و خارج از ساختمان فروشگاه ها رستوران ها و هتل ها بسیار کاربردی است زیرا که زاویه دید گسترده تری نسبت به سایر دوربین ها دارد.

دوربین مدار بسته بولت یا گلوله‌ای (bullet)

این دوربین مداربسته بولت یا گلوله ای دارای وضوح تصویر HD می باشد و میتوانید فاصله ای طولانی را از طریق آن نظارت کنید از دیگر ویژگی های این دوربین قابلیت دید در شب و مقاوم در برابر آلودگی های محیطی تابش خیره کننده نور و باران و گرد و غبار مقاوم است بنابراین میتوان این دوربین را برای محیط های باز در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد.

دوربین مدار بسته PTZ

دوربین های PTZ قابلیت اینکه محیط گسترده ی مورد نظر را پوشش دهید مناسب است از این دوربین باید در محیط‌هایی استفاده کنید که یک تیم امنیتی به‌شکل مداوم روی پخش زنده ویدئو در محل نظارت کنند، این دوربین قابلیت چرخش به اطراف را دارد و می تواند بزرگنمایی را افزایش یا کاهش دهد ، دوربین های PTZ قابلیت دید درشب دارد و وضوح تصویر بسیار بالایی بدون نقص را در خود گنجانده،  این دوربین ها به نسبت سایر دوربین ها گران قیمت هستند، این دوربین برای فروشگاه‌های بزرگ، سازمان‌هایی مانند بانک یا موزه و نظایر آنها کاربردی است.

سیستم های دوربین مداربسته به دو طیف کاملا مجزا تقسیم می شوند:

۱ – سیستم دوربین انالوگ ۲- سیستم دوربین شبکه

دوربین‌های آنالوگ

از متداول ترین دوربین ها میتوان به دوربین های آنالوگ اشاره کرد که سال هاست در بازار به فروش می رسد و ارزان هستند و جزء ابتدایی ترین دوربین ها است، این نوع از دوربین های مداربسته روی بستر کابل های کواکسیال سوار می شوند

دوربین توربو اچ دی نسل جدید دوربین های آنالوگ هستند.

DVR چیست؟

DVR یا DIGITAL VIDEO RECORDER وظیفه ضبط و مدیریت تصاویر دوربین های آنالوگ و توربو را دارد.

دوربین مدار بسته شبکه‌ای / آی‌پی (IP)

دوربین‌های آی پی تصاویر زنده را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند و از هر کجا که باشید می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید نصب تعمیر و نگهداری آن راحت است، دوربین های آی پی برای افرادی که میخواهند کنترل دور نسبت به مکانی داشته باشند مناسب است و این امکان را به افراد میدهد تا به وسیله رایانه، لبتاب و تلفن همراه تصاویر را مشاهده کنند، برخی از دوربین مداربسته IP جهت ضبط و ذخیره داده به دستگاه NVR نیاز دارند.

Nvr چیست؟

دستگاه nvr وظیفه کنترل و ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته تحت شبکه IP می باشد، nvr برگرفته از کلمات network video recording است .

تفاوت دوربین ‌مدار‌‌بسته آنالوگ و دوربین ‌مدار‌‌بسته IP

یکی از مهم ترین تفاوت های دوربین های مداربسته آی پی با آنالوگ در کیفیت ذخیره سازی و قابلیت بزرگنمایی آن است که در دوربین های آنالوگ شما نمیتوانید به حد نیاز و دلخواه بزرگ نمایی روی تصاویر داشته باشید بلکه در دوربین های تحت شبکه به دلیل ساختار دیجیتال آن میتوانید به راحتی بزرگنمایی تصاویر را انجام دهید و تصاویر با کیفیت بالایی را ضبط کنید.

زوم دیجیتال یا اپتیکال بخریم؟

دوربین ها دارای دو نوع زوم دیجیتال و اپتیکال می باشد اما سوال اینجاست که کدام یک بهتر است ؟

زوم دیجیتال باعث افت کیفیت در تصویر می شود و دستگاه فقط سوژه را بزرگ تر می کند مانند زوم کردن روی یک عکس در گوشی موبایل و باعث محو شدگی و تاری عکس میشود اگرچه قیمت لنز های اپتیکال به نسبت بالاتر است اما به دلیل اینکه زوم اپتیکال با تغییر در فاصله کانونی لنز به وجود می آید تصاویر با کیفیتی را در اختیار ما قرار می‌دهد، پیشنهاد می شود.

آیا لازم است دوربین صدا داشته باشد؟

اکثر اوقات دوربین تنها وظیفه ی ضبط تصاویر را انجام میدهد اما دوربین هایی با قابلیت ضبط و تولید صدا نیز وجود دارند که اگر کسی به دنبال نظارت بر گفت و گو هاست میتواند این نوع دوربین ها را مورد استفاده قرار دهد .

دوربین بی سیم بهتر است یا با سیم؟

برخی فکر میکنند دوربین های وایرلس بدون هیچ کابل کشی هستند در صورتی که این نوع دوربین ها مانند سایر دوربین ها برای کار کردن احتیاج به برق دارند و نیاز به کابل کشی نیز دارد فقط انتقال اطلاعات به صورت بی سیم منتقل میشود،از نظر شما کدام یک بهتر است ؟ به دلیل اینکه دوربین های بی سیم اغلب تا ۵۰ متر برد را پوشش می دهد و در صورت وجود موانع میزان برد به مقدار زیادی کاهش پیدا میکند بنابراین ما خرید دوربین های مداربسته با سیم را پیشنهاد میدهیم.

لنز و انواع آن

لنز های دوربین مداربسته بر اساس فاصله کانونی به سه دسته تقسیم می شود:

  • لنز ثابت (Fix)
  • تنظیم دستی (Vari-focal)
  • تنظیم خودکار یا موتوردار (Motorized)

لنز ثابت: لنز های ثابت فاصله کانونی ثابتی دارند و بعد از نصب آن امکان تغییر در زاویه دید وجود ندارد، لنز های ثابت به دلیل داشتن قیمت مناسب جزء پر کاربرد ترین لنز ها است.

لنز های متغیر: لنز های وریفوکال یا همان متغیر امکان تغییر زاویه به صورت دستی در یک بازه ی مشخص دارد، این نوع لنز ها دارای زوم اپتیکال می باشند.

لنز های وریفوکال موتوردار : لنز های وریفوکال موتوردار را می توان از راه دور نیز فاصله کانونی اش را تغییر داد، این لنز ها نسبت به سایر لنز ها گران تر هستند زیرا که موتوری در آن ها تعبیه شده است ، این نوع لنز ها برای مکان هایی که محدودیت نصب دارند کاربرد بیشتری دارد.

در خرید دوربین به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید !

برای خرید دوربین مداربسته مناسب باید سه عامل را در نظر گرفت لنز را به گونه‌ای انتخاب کنید که قابلیت بزرگنمایی داشته باشد و اطلاعات ریزتری را بتواند در اختیار شما قرار دهد و تصاویر واضح تری را بعد از بزرگنمایی به شما نشان دهد نوع سنسور و اندازه آن بسیار مهم است دو نوع از متداول ترین آن ها CMOS یا سیماس و CCD است سنسورهای سی سی دی گرانتر از سیماس ها هستند و تصاویر واضح تر ایجاد می کنند هرچه تعداد پیکسل ها بالاتر باشد تصویر بهتری را به شما ارائه می دهد پس رزولوشنی که دوربین شما به شما می دهد بسیار مورد توجه است.

لیست قیمت همکار

شرکت هایک پرشین برای همکاران خود لیست قیمت متفاوتی را ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند با بهترین قیمت دوربین مورد نظر را تهیه کنند، این فروشگاه نیز برای خرید های عمده تخفیف های چشمگیری را به همراه دارد شما می توانید برای لیست قیمت همکار دوربین مداربسته به این صفحه مراجعه کنید.

جهت مشاهده لیست قیمت هایک ویژن کلیک کنید.

مشاوره رایگان نصب محصولات هایک ویژن

۰۲۱۶۶۷۵۴۰۲۲ (۱۰خط)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *