روش چک کردن اصالت گارانتی هایک ویژن

پارس ارتباط نمایندگی هایک ویژن

همانطور که می دانید تمامی محصولات تولید شده توسط برند هایک ویژن، از طرف شرکت پارس ارتباط گارانتی شده اند. شرکت پارس ارتباط بدون شک از برترین شرکت های این حوزه می باشد و دقیقا به همین خاطر هم است که مشتریان برند هایک ویژن خرید هرگونه از محصولات این برند اطمینان خاطر دارند.

همانطور آقای مسعود کلینی در ویدیو بالا خدمت شما عرض کرد، برای اطلاع از تاریخ اعتبار گارانتی محصولات این برند باید از شماره های هک شده در کارت محصول استفاده کنید.

آدرس گارانتی پارس ارتباط

برای مراجعه حضوری به دفتر رسمی این نمایندگی به آدرس تهران، خیابان زعفرانیه، خیابان آصف، ساختمان ۳۹ مراجعه کنید.

موارد شامل گارانتی :

در صورت خرابی دستگاه،مشتری با مراجعه به نمایندگان محصولات پارس ارتباط و البته اظهار کردن عیب دستگاه برای نماینده می توانند محصول خود را تحویل داده تا عملیات مربوطه (ارائه دستگاه جایگزین ، تعویض دستگاه ، عودت دستگاه بروز شده و …) در اسرع وقت روی دستگاهشان انجام شود.

خدمات گارانتی در سال اول برای کالاهای مشمول،هیچگونه هزینه ای در بر نخواهد داشت . لازم به ذکر است در طول دوره گارانتی (سه سال ) ،مطالبه ی هزینه ی ارسال کالا به دفتر مرکزی ،از سوی دفاتر خدمات نیز مجاز نخواهد بود.
در صورت مطالبه ی هرگونه وجه از سوی دفاتر خدمات پس از فروش شرکت ، لطفا موارد را با واحد گارانتی دفتر مرکزی و شماره مرکز تماس : ۸۹۳۹۵-۰۲۱ کنترل نمایید.
چنانچه در طول مدت گارانتی محصولی از رده ی تولید خارج شده باشد ، با کالای هم رده تعویض و مابه تفاوت ریالی آن پرداخت و یا دریافت خواهد شد.
خواهشمند است در صورت هرگونه تغییر در آدرس پستی و یا شماره تلفن، مراتب را به بخش خدمات پس از فروش شرکت پارس ارتباط افزار اطلاع دهید؛ در غیر این صورت تمامی عواقب احتمالی به عهده مشتری خواهد بود.

چه مواردی شامل گارانتی نمیشود:

۱. متعلقات دستگاه ( آداپتور ، کابل ها ، اسپلیتر ، باطری و … )
۲. خرابی ناشی از ضربه ، شکستگی ، استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب ، وارد شدن مایعات به داخل دستگاه ، شوک الکتریکی ، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت ، زنگ زدگی یا سولفاته شدن قطعات ، اتصال پورت تلفن به برق ، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لوازم جانبی غیر اصلی
۳. هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال
۴. کاهش ظرفیت شارژ باتری بر اثر استهلاک طبیعی(باطری ها دارای سلول های مصرفی می باشند که به مرور زمان از عمر این سلول ها کاسته می شود و این به معنای استهلاک طبیعی است)

چه عواملی باعث ابطال گارانتی میشود:

 

۱. مخدوش شدن یا حذف شماره سریال از روی دستگاه
۲. عدم تطابق سریال دستگاه با سریال روی جعبه
۳. باز کردن یا دستکاری سخت افزاری توسط اشخاص غیر مجاز و هرگونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه

نکاتی در مورد گارانتی:

۱:در شهرستان هایی که دفاتر خدمات پس از فروش مستقر هستند، مشتری موظف است از طریق دفاتر خدماتی شهر خود نسبت به دریافت خدمات اقدام نماید.
۲. برای انجام امور گارانتی لطفا تنها دستگاه معیوب را ارسال نمایید و از ارسال متعلقات(آداپتور،اسپیلیتر و …) خودداری نمایید (به غیر از دستگاه هایی که شماره سریال فقط بر روی جعبه ی دستگاه خورده است مانند دستگاه TL-WN723 ).
۳. در صورت نداشتن عیوب ظاهری ،مدت زمان گارانتی باتری وشارژر ، ۳ ماه می باشد.
۴.مشتریان گرامی در صورتی که دستگاه شما به مرحله تعویض برسد، این امر تنها با ارائه کپی کارت ملی امکان پذیر خواهد بود.

خواهشمند است در صورت هرگونه تغییر در آدرس پستی و یا شماره تلفن، مراتب را به بخش خدمات پس از فروش شرکت پارس ارتباط افزار اطلاع دهید؛ در غیر این صورت تمامی عواقب احتمالی به عهده مشتری خواهد بود.