استفاده از نوآوری برای ایمن سازی استاندارد پارکینگ کامیون

استفاده از نوآوری برای ایمن سازی استاندارد پارکینگ کامیون
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

هنگامی که شرکت لجستیک فرانسوی PKM Logistique در حال ساخت یک سایت جدید بزرگ در Clairoix، فرانسه بود، آنها به فروشنده SAS Serenity برای راه حل امنیتی آن مراجعه کردند.

SAS Serenity یک راه حل پیچیده را با استفاده از محصولات هایک ویژن ارائه کرد. در واقع بیش از ۱۲۰ مورد از آنها شامل دوربین های IP 4K، دوربین های Fisheye 360، محصولات کنترل دسترسی و HikCentral VMS بوده اند. با این حال، یکی از چالش برانگیزترین بخش های این نصب، تقویت حفاظت در پارکینگ های کامیون بود، جایی که وسایل نقلیه اغلب کالاها با ارزش بالایی را در داخل خود داشتند.

چالش برای ایمن سازی پارکینگ کامیون

این یک سایت تدارکاتی است که به دنبال آن است که در خط مقدم امنیت قرار گیرد، با مشتریان با سابقه ای که اقلام با ارزش بالا را حمل می کنند. مشتریان از بخش های مختلف طیف گسترده ای از کالاها را حمل می کنند، مانند تلفن همراه، لپ تاپ، عطرسازی، کالاهای چرمی لوکس، مواد اولیه PKM Logistique و مالک آن به دلیل استفاده از فناوری جدید نوآورانه برای به دست آوردن به برتری شناخته شده اند.

دنبال یک چیز خیلی خفن راجب دوربین های مداربسته هستید؟ اگر می خواین دوربین مداربسته رو هک کنین می تونید به نحوه هک دوربین مداربسته مراجعه کنید و تمامی روش های هک رو یاد بگیرید. اما برای آنها مهم است که از مجرمان جلوتر باشند ، زیرا کالاهایی که حمل می کنند و ذخیره می کنند بسیار گران هستند. این بدان معنی است که سرقت یک تهدید بزرگ است و خسارات می تواند به سرعت به مبالغ زیادی برسد. بنابراین آنها به راه حل های نوآورانه و موثر برای خود سایت نیاز داشتند.

این شرکت برای انطباق با گواهینامه «TAPA» باید از امنیت بالایی در پارکینگ کامیون برخوردار باشد. انجمن حفاظت از دارایی های حمل و نقل (TAPA) انجمنی است که تولید کنندگان جهانی، ارائه دهندگان تدارکات، و شرکت های حمل و نقل را متحد می کند تا ضررهای ناشی از زنجیره های تامین بین المللی را کاهش دهد.

الزامات امنیتی پارکینگ تاپا (PSR) یک استاندارد صنعتی است که سطح امنیت مکان پارکینگ را برای ارائه دهندگان تدارکات کنترل می کند.

راه حل ایمن سازی استاندارد پارکینگ کامیون ها

راه حل شامل تعدادی لایه امنیتی بود. اولاً، کامیون‌ها فقط در صورتی می‌توانند وارد شوند که دوربین‌های ANPR پلاک‌خوان دسترسی‌های از پیش ضبط‌شده را تأیید کنند. این دوربین ها به دلیل ماهیت پیشرفته فناوری، توانایی آنها در ارتباط با پایگاه داده موجود و نصب آسان آنها انتخاب شده اند. برای یک لایه امنیتی بیشتر، برای تکمیل این واقعیت که این منطقه در وسط یک سایت بسیار محافظت شده قرار دارد، دوربین های حرارتی در اطراف کل حاشیه پارک کامیون قرار داده شده است.

دوربین‌های Thermal Bi-Spectrum به دلیل پیچیدگی، حسگرهای ویدئویی دوگانه و حالت تشخیص نفوذ بسیار قابل اعتماد انتخاب شدند. کل محوطه پارکینگ کامیون نیز توسط دوربین های ۱۸۰ درجه PanoVu نظارت می شود تا دیدی جهانی از منطقه ارائه دهد. آنها علی رغم اندازه جمع و جور خود، کیفیت تصویر چشمگیری را در روز و شب ارائه می دهند. آنها نیز به راحتی نصب می شوند و با سیستم موجود مرتبط می شوند. سمت انسانی نیز پوشش داده شده است، و رانندگان از طریق اقدامات کنترل دسترسی قبل از بازگشت برای تحویل کامیون ها تایید می شوند.

مجموع این اقدامات پارکینگ کامیون را بسیار ایمن کرد و PKM Logistique را قادر ساخت تا به اعتبار TAPA دست یابد. این امر به مشتریان خود اطمینان زیادی نسبت به PKM برای حمل و نقل و محافظت از کالاهای خود از نقطه تحویل به محل تحویل می دهد. Denis Avellaneda، رئیس SAS Serenity، می‌گوید: «محصولات و ابزارهای نظارتی هایک ویژن تنها مواردی بودند که به انتظارات ما و مشتریان مان پاسخ دادند.

هایک ویژن با اعتماد به ما و ارائه محصولاتی که هنوز در بازار فرانسه راه اندازی نشده اند به ما کمک زیادی کرد و خوشحال شد در واقع، پارک کامیون آنها اکنون به اندازه یک زندان امن است! این سایت قرار است گسترش یابد در واقع آنها یک رودخانه را منحرف می کنند تا منطقه و ارتباط با سایر وسایل حمل و نقل را افزایش دهند. این گسترش می تواند حتی به نوآوری های بیشتری از جمله راه حل های رباتیک منجر شود.

محصولات هایک ویژن یکی از برترین محصولات امنیتی دنیا به شمار می روند، برای خرید و مشاهده قیمت ها می توانید به صفحه محصولات هایک ویژن و برای معرفی و بررسی آن ها جهت اطلاعات بیشتر به بهترین مدل دوربین هایک ویژن مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *