[vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTVCUHJvZHVjdF9UYWJsZSUyMGlkJTNEJTI3MzIxODQlMjclMjBuYW1lJTNEJTI3JUQ5JTg0JURCJThDJUQ4JUIzJUQ4JUFBJTIwJUQ5JTgyJURCJThDJUQ5JTg1JUQ4JUFBJTIwJUQ5JTg1JUQ4JUFEJUQ4JUI1JUQ5JTg4JUQ5JTg0JUQ4JUE3JUQ4JUFBJTIwJUQ5JTg3JUQ4JUE3JURCJThDJUQ5JTg0JUQ5JTg4JURBJUE5JTI3JTVE[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]برقراری امنیت به واسطه راه اندازی سیستم های نظارتی و امنیتی امروزه به یکی از متداول ترین روش ها برای تامین امنیت شرکت ها و خانه های مدرن تبدیل شده است، یکی از برند های معتبر و و فعال در این حوزه هایلوک نام دارد، برند هایلوک زیر مجموعه شرکت تولید محصولات امنیتی هایک ویژن می باشد.

در بخش بالا لیست قیمت تمامی محصولات این برند را برای شما تعبیه دیده ایم، برای دریافت جزئیات بیشتر هر محصول تنها کافیست روی آن کلیک کنید، برای توضیحات بیشتر درباره محصولاتی که در لیست بالا قرار گرفته اند می توانید توضیحات زیر را مطالعه کنید.

قیمت DVR هایلوک

همانطور که می دانید دستگاه های ذخیره ساز نقش بسزایی در راه اندازی سیستم هایه نظارتی و امنیتی دارد، از همین رو وب سایت هایک پرشین، پرفروش ترین دی وی آر های برند هایلوک را در این لیست معرفی می کند.

توجه داشته باشید که دستگاه های dvr انواع مختلفی دارند و هرکدام متناسب با سیستم های نظارتی و امنیتی متفاوتی می باشند، اینکه کدام یک از دی وی آر های این برند بدرد کار شما می خورد موضوعی نیست که بتوان به صورت متنی به آن پرداخت، در واقع اینکه شما به چه دستگاه DVR نیاز دارید کاملا بستگی به محیطی است که می خواهید در آن سیستم نظارتی خود را پا برجا کنید.

بدین منظور می توانید با مشاوران تخصصی وب سایت ما ارتباط برقرار کنید و جلسه ی نیازسنجی خود را از همین الان به کمک دکمه زیر شروع کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]