استارلایت در دوربین مداربسته

استارلایت در دوربین مداربسته|کاربرد و ویژگی دوربین استارلایت
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

در تاریکی شب استفاده از دوربین های مداربسته چنگی به دل نمی زند و گاهاً تصاویر سیاهی نمایش می دهند. حال با پیشرفت علم تکنولوژی امکاناتی به دوربین های مداربسته اضافه شده است که مشکل تصویر برداری در شب را کاملا بر طرف کرده است.

با گذشت زمان روز به روز قابلیت های پیشرفته تری نسبت به گذشته در دوربین های مداربسته دید در شب هایک ویژن تعبیه می شود، حال یکی از این قابلیت های منحصر به فرد و کارآمد در دید در شب دوربین مداربسته، ” استارلایت ” می باشد که در ادامه تمامی اطلاعات در رابطه با این تکنولوژی را به طور کامل شرح می دهیم.

استارلایت چیست ؟

استارلایت (StarLight) یکی از جدید ترین فناوری های کمپانی های تولید دوربین مداربسته می باشد که برای عملکرد بهتر دوربین ها در محیط های تاریک مورد استفاده قرار گرفته است.

دوربین هایی که از تکنولوژی استارلایت بپشتیبانی می کنند، بسیار بهینه تر از دوربین های دید در شب معمولی عمل می کنند.

گشادی دیافراگم این نوع دوربین های مداربسته F/1.65 می باشد که سبب شده است نور بیشتری از لنز این دوربین ها به سنسور روشنایی آن برسد، این نوع تکنولوژی تعبیه شده در دوربین ها می تواند در شرایط نوری بسیار ضعیف با حدود لوکس ۰.۰۰۵ بهترین تصویر رنگی در شب و تاریکی را ضبط و ثبت کند.

ساختار دوربین مداربسته استارلایت به چه صورت است ؟

در دوربین های معمولی لایه ای با نام Wiring وجود دارد که دوربین های استارلایت به گونه ای طراحی شده اند که این لایه را به طور کامل حذف کنند. حال با حذف این لایه دوربین های استارلایت نور بیشتری را با زاویه شکست کمتر به سطح سنسور می رسانند.

همچنین لازم به ذکر است که این نوع دوربین های مداربسته استارلایت، به دلیل داشتن درجه دیافراگم بالا می توانند کناره های تاریک تصاویر و روشنایی بیش از حد میانی تصاویر را به حد نرمال برسانند.

کاربرد دوربین مداربسته استارلایت

کاربرد دوربین مداربسته استارلایت

بسیاری از مردم از دوربین های مداربسته در محیط های باز که تغییر آب و هوا و شرایط جوی وجود دارد مانند تاریک شدن هوا، استفاده می کنند. حال اگر دوربین های مداربسته از قابلیت های دید در شب برخوردار نباشند چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد ؟.

اتفاقاتی نظیر اینکه تصاویری که در شب ضبط می شوند به کلی تاریک می باشند و کاربران نمی توانند اطلاعاتی از آن دریافت کنند و همچنین می تواند سبب مشکلاتی شود که جبران ناپذیر می باشند.

حال با استفاده از این قابلیت استارلایت به راحتی دوربین های مداربسته در تاریکی و نور کم تصاویر را ثبت می کنند و تمامی مشخصات موجود در تصویر را به وضوح نمایش می دهند.

دوربین استارلایت می تواند در بسیاری از اماکن کاربرد داشته باشد و همچنین برای نظارت و حفاظت از محیط های خاص مانند،فرودگاها، بزرگراه ها، خانه ها و فروشگاه های زنیجیره ای در تاریکی، کمک حال کاربران باشد.

ویژگی های دوربین استارلایت

دوربین استارلایت ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه مطالب به تمامی این ویژگی ها می پردازیم.

  • کیفیت بالای تصاویر : به دلیل استفاده از سنسور های پیشرفته تر نسبت به دوربین های مادون قرمز در تکنولوژی استارلایت، این دوربین تصاویر را با کیفیت بهینه ای دریافت می کند.
  • دید در شب با دریافت تمامی اطلاعات تصویر : استفاده از تکنولوژی استارلایت ( StarLight ) می تواند جزئیات تصاویر را به خوبی نشان دهد و به نوعی شما در تاریکی، تصاویر را به وضوح روشنایی روز دریافت می کنید.
  • کارایی و کاربرد بسیار مناسب تر : از اینکه این فناوری توانایی تشخیص جزئیات در تصاویر را دارد، می توان از آن جهت شناسایی چهره و یا پلاک خودرو استفاده کرد.
  • پشتیبانی از سنسور تشخیص رنگ در تصاویر : در محیط های تاریک و کم نور که دوربین های دیگر نمی توانند به خوبی عمل تشخیص رنگ را انجام دهند، استارلایت به میان می آید و تمامی تصاویر را به خوبی نمایش می دهد.
  • کاهش هزینه های جانبی : بسیاری از کاربران برای دریافت تصاویر واضح از پرژکتور ها استفاده می کنند و یا از لامپ ها و برق مصرفی بهره می برند، حال با استفاده از این قابلیت در دوربین مداربسته می توانید هزینه های ناشی از خرید و استفاده از لوازم جانبی را کاهش دهید.

عزیزانی که قصد خرید دوربین مداربسته دارند و نمی دانند که از کدامین برند معتبر تهیه کنند که گارانتی معتبری هم داشته باشد، ما به شما هایک ویژن را پیشنهاد می دهیم و شما با خرید از این شرکت به راحتی می توانید از گارانتی معتبر هایک ویژن نیز بهره ببرید.

سوپر استارلایت چیست ؟

سوپر استارلایت چیست ؟

سوپر استارلایت همانگونه که از نام آن پیداست، قوی تر از تکنولوژی استارلایت معمولی است و همینطور قیمت آن نسبتا بالاتر می باشد. لازم به ذکر است که دوربین های مداربسته سوپر استارلایت دارای تکنولوژی IR نیستند و همینطور نیازی هم به این تکنولوژی ندارند و به راحتی تمامی تصاویر را به خوبی و با نور مناسب دریافت می کنند.

تفاوت سوپر استارلایت با استارلایت

سوپر استارلایت تفاوت چندانی با استارلایت معمولی ندارد فقط سنسور های پردازش آن نسبت به دوربین استارلایت معمولی قوی تر می باشد و می تواند تصاویر با کیفیت تری را به کاربران ارائه دهد.

دومین تفاوت میان آنها در رنج قیمتی می باشد که سوپر استارلایت گران تر از استارلایت می باشد. البته لازم به ذکر است که تفاوت چندانی در کیفیت مشاهده نمی شود.

اگر شما می خواهید از این قابلیت در دوربین مداربسته خود استفاده کنید باید دستگاه ضبط تصاویر پیشرفته ای هم داشته باشید تا این قابلیت را پشتیبانی کند، nvr هایک ویژن می تواند گزینه مناسبی برای شما کاربران گرامی باشد.

تفاوت میان دوربین استارلایت با مادون قرمز

دوربین هایی که قابلیت IR یا همان مادون قرمز را دارند، در شب تصاویر قابل قبولی را ارائه می دهند، اما در نور خیلی کم قادر به ضبط تصاویر با کیفیت نیستند. استارلایت توانسته است امتحانات خود را به خوبی پشت سر بگذارد و همچنین بهترین کیفیت را به کاربران ارائه دهد.

تفاوت دیگر این دو تکنولوژی در ارائه تصاویر رنگی در تاریکی می باشد که مادون قرمز نمی تواند تصاویر را به صورت رنگی پردازش کند و در شب تصاویر به صورت سیاه و سفید ضبط می شوند.

با وجود قابلیت سوپر استارلایت، چگونه سرقت در شب رخ می دهد؟

خب جواب این سوال بسیار ساده است.

سوپر استارلایت نمی تواند از هک کردن دوربین شما در مقابل سارقین جلوگیری کند، پس در نتیجه باید اقداماتی برای سخت کردن اینکار برای هکر ها انجام دهیم.

اگر می خواهید از هک شدن دوربین های مداربسته خود در مقابل سارقین جلوگیری کنید، به صفحه هک دوربین مداربسته مراجعه کنید.

قیمت دوربین مداربسته استارلایت

قیمت این نوع دوربین ها نسبت به دوربین های مادون قرمز مقرون به صرفه تر می باشد. چراکه دیگر نیازی به تهیه لوازم جانبی نیست و به راحتی و به تنهایی می توان از این دستگاه استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت این نوع محصولات می توانید به صفحه لیست قیمت هایک ویژن نیز مراجعه کنید.

دوربین مداربسته استارلایت چیست ؟

نوعی دوربین دید در شب می باشد که توانایی ارائه تصاویر را با بالاترین کیفیت دارد و همچنین می تواند تصاویر را به صورت رنگی پردازش کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

ویژگی های استارلایت چیست ؟

این نوع تکنولوژی ویژگی های بسیاری دارد که در این صفحه به تمامی این ویژگی ها پرداخته ایم. با مراجعه به این صفحه می توانید تمامی اطلاعات در رابطه با ویژگی های استارلایت را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *