ارتقای امنیت فروشگاه

ارتقای امنیت فروشگاه
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

نیاز اولیه انسان ها در هر زمان و مکانی امنیت است. این امنیت برای کار آفرینان و صاحبان فروشگاه ها اهمیت چندین برابری دارد. امنیت عادی و روزمره توسط عواملی مثل نیروی انتظامی، پلیس و… تامین میشود، اما این عوامل در برابر فروشگاه یا شغل ما مسولیتی ندارند و زمانی که ما درخواست کمک داشته باشیم، وارد عمل میشوند. باید توجه داشت حادثه خبر نمیکند و شما نمیتوانید یک افسر پلیس را دائما در اطراف خود داشته باشید. نمیتوانید از یک افسر پلیس بخواهید در ورودی مغازه شما بایستد و از دزدی جلوگیری کند.

مسئول تامین این امنیت خود شما هستید! باید برای امنیت فروشگاه یا مغازه خود تدبیری بیاندیشید و در زمان اتفاق ناگوار با پلیس تماس گرفته و در خواست کمک کنید.

بهتر است قبل از رخ دادن چنین اتفاقی اقدامات لازم را انجام دهید. بهترین راه برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی و سرپا نگهداشتن کسب و کار، ارتقای امنیت فروشگاه است. ارتقای امنیت چندین لایه دارد. شما میتوانید نیروهایی برای هر بخش استخدام کنید. وظیفه نیروها باید کنترل اجناس ورودی و خروجی باشد یا به اصطلاح انبار گردانی کنند. صندوقداران باید به تعداد محصولات و فاکتور ها دقت داشته باشند. فروشگاه های بزرگ برای جلوگیری از سرقت، وسایل مشتری را تحویل گرفته و پس از اتمام خرید به آنها برمیگردانند، اما در این روش ها فقط از اجناس بزرگ محافظت میشود. اجناس ریز و کوچک تر نیاز به مراقبت دقیق تری دارند.

با استفاده از چندین روش و ترکیب آنها با یکدیگر میتوانید محافظت کاملی را به عمل آورید. در ادامه مقاله با روش های محافظت، محصولات و تجهیزات آشنا میشوید. محصولاتی که برای ارتقای امنیت هستند، خود باید تضمین شده باشند و گارانتی معتبر داشته باشند.

مزایای افزایش امنیت فروشگاه

همانطور که گفتیم برای حفاظت از اجناس کوچک تر نیاز به روش های دیگری جز نیروی انسانی است. نیروی انسانی در بسیاری از زمینه ها اولویت قرار دارد و در زمینه محافظت نیز همینطور است، اما آسیب به فروشگاه شما با روش هایی پیشرفته تر از دید نیرو های فروشگاه اتفاق میافتد. پس شما هم نیاز به نیروهای کمکی دارید.

یکی دیگر از مزایای ارتقای امنیت فروشگاه، اعتماد مردم به شماست. زمانی که فروشگاه شما کاملا محافظت شده باشد و جان و مال فروشنده یا مشتری در امنیت باشد، خرید راحت تری فراهم میشود. در نتیجه مشتریان برای خریدی امن و بدون مشکل به سمت فروشگاه شما می آیند. شما نیز به عنوان مدیر فروشگاه دیگر نگران خطرات احتمالی کسب و کار خود نیستید و تمرکز خود را بر روی رشد و پیشرفت خواهید گذاشت. در نتیجه با ایجاد امنیت، با یک تیر چندین نشان را هدف گرفته اید.

راهکار هایی برای افزایش امنیت فروشگاه

برای ساخت فروشگاهی امن و پیشرفته کردن امنیت، اولین فاکتور استفاده از تجهیزات است. استفاده از دوربین مداربسته، انواع گیت ها و دزدگیر ها استفاده کنید، اما مزایای ارتقای امنیت فقط در این زمینه نیست! شما میتوانید روی کارمندان خود و نحوه کارکرد آنها نظارت داشته باشید، در زمان گم شدن محصولات و تداخل در فاکتور ها میتوان از دوربین ها میزان ورودی و خروجی محصولات را چک کرده و اشکال کار را پیدا کنید.

باید برای هر بخش از فروشگاه تجهیزات مناسب را نصب کنید. یک فروشگاه بزرگ نیاز به چندین مرحله حفاظت دارد. مراکز خرید برای ایجاد امنیت مغازه ها و امنیت کلی پاساژ، نیروی امنیتی دارند. با این وجود در پاساژ های معروفی مثل ایرانمال، اوپال، کوروش مال و… هر مغازه امنیت خود را دارد و مسئول اجناس خود است.

فروشگاه های فروش جواهرات برای درب ورودی خود قفل قرار میدهند. این قفل ریموتی است و تا زمانی که مسئول فروشگاه اجازه دهد، ورود و خروج ممکن نیست. برای ارتقای امنیت میتوانید از دوربین های مداربسته، قفل دیجیتال، دزدگیر فروشگاه، تگ کالایی و گیت های ورودی و خروجی، استفاده کنید. هرکدام از این تجهیزات ویژگی های مخصوص به خود را دارند و جایگزین دیگری نمیشوند. با مصرف یکی از موارد، شاید امنیت شما فراهم شود؛ اما تضمینی در آن نیست.

زمانی که یک فروشگاه مجهز به امنیت بالا باشد؛ کارکنان در هنگام کار آرامش خاطر بیشتری خواهند داشت و روی وظیفه خود تمرکز میکنند. در نتیجه با ایجاد امنیت نه تنها کسب و کار خود را نجات داده اید بلکه راندمان کاری کارمندان را افزایش داده اید.

در ادامه به بررسی برخی از بهترین روش ها برای افزایش امنیت فروشگاه میپردازیم.

ارتقای امنیت و امنیت سایبری

امنیت سایبری مختص به فروشگاه های آنلاین است. دنیای اینترنت و تجارت های اینترنتی سود زیادی به همراه دارند. اما این سود همواره با خطرات همراه است، پس باید امنیت را در دنیای مجازی هم بسازیم. سیستم های دفاعی ساده نمیتواند از ورود هکر های کارکشته جلوگیری کند. سیستم امنیت سایبری باید به روز شود و در چندین لایه باشد. درست مثل سیستم امنیتی در زندگی روزمره! با گسترش امنیت سایت و فروشگاه اینترنتی خود میتوانید از حمله هکر ها جلوگیری کنید.

افزایش امنیت سایبری

درگاه پرداخت، دسترسی های سایت شما، اطلاعات فروشگاه اینترنتی شما و… نقطه ضعف های شما هستند و در برابر حملات ضعیف تر هستند! فیشینگ ها و کلاه بردار ها از نقطه ضعف های نامبرده برای آسیب به شما استفاده میکنند.

یکی از مهم ترین علل ضعف در امنیت سایبری، عدم تخصص در زمینه IT است. دنیای کامپیوتر و اطلاعات دیجیتال بسیار بسیار گسترده است. هر چه اطلاعات بیشتری به دست آورید، بازهم چیز های جدیدی برای یادگیری وجود دارد. پس برای حفظ امنیت سایت یا ارتقای امنیت فروشگاه اینترنتی خود، باید به روز باشید یا کار را به دست افراد مناسب بسپارید.

استفاده از دوربین مداربسته

زمانی که واژه امنیت شنیده میشود، یک گزینه به ذهن خطور میکند: دوربین مداربسته!

دوربین مداربسته برای حفظ امنیت ساخته شده است و این وظیفه را به خوبی انجام میدهد. به محیط اطراف خود نگاه کنید! در فروشگاه ها، اداره جات، دفاتر، تفرجگاه ها، مراکز خرید و حتی در منازل، دوربین های مداربسته وجود دارند. دوربین های مداربسته از زمان تولید تا به حال در مسیر پیشرفت و تکامل بوده اند. امروزه دوربین های مدار بسته به دو بخش تقسیم میشوند.

دوربین مداربسته آنالوگ

این دوربین نسل اولیه دوربین های مداربسته است. به اینترنت متصل نمیشود و خدمات محدود تری دارد. دوربین های آنالوگ به اینترنت متصل نمیشوند در نتیجه قابلیت کنترل از راه دور را ندارند. دوربین مداربسته آنالوگ با سیم به یکدیگر متصل اند و برای ایجاد ارتباط باید سیم کشی شوند. هر چند این نوع دوربین مزایای خود را دارد. برای خرید دوربین مداربسته با کیفیت، ما به شما دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن را پیشنهاد میکنیم.

دوربین تحت شبکه IP

دوربین تحت شبکه یا IP بسیار مجهز است و قابلیت های زیادی دارد. دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن، با سیم LAN به اینترنت وصل میشود و این سیم منبع تغذیه دوربین است. وصل شدن به اینترنت قابلیت کنترل از راه دور را برای شما فراهم میکند. دوربین های مداربسته امروزه مجهز به قابلیت های کاربردی زیادی شده اند. برخی از این ویژگی ها را بررسی میکنیم:

  • ضبط صدا
    دوربین مداربسته میتواند صدای اطراف و در مدل های پیشرفته حتی صدای صحبت افراد را ضبط کرده و آن را ذخیره کند. قابلیت ضبط صدا به شما کمک میکند اطلاعات دقیق و کامل تری از فروشگاه یا شرکت خود داشته باشید.
  • پخش صدا
    منظور از پخش صدا داشتن بلندگو نیست. بلکه دوربین میتواند در مواقعی که احساس خطر کند و مشکلی را تشخیص دهد، آژیر میدهد و صاحب کسب و کار را مطلع میکند.
  • ضبط تصاویر رنگی
    دوربین های رنگی خواهان بیشتری دارند. زیرا تصاویر رنگی قدرت تشخیص و دقت را افزایش میدهد و کیفیت بهتری دارند. در هنگام سرقت اگر تصویر ضبط شده رنگی باشد، میتوان چهره سارقین را پیدا کرد. دوربین های مورد استفاده در مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی، تصاویر را رنگی ضبط میکنند. زیرا امنیت در موارد ذکر شده بسیار قابل توجه است.

دوربین توربو اچ دی

دوربین توربو اچ دی از دسته دوربین های مداربسته تحت شبکه است و نکته منحصر به فرد آن کیفیت خوب تصویر است. لنز آن ۵ مگا پیکسل است و تصاویر رنگی را ضبط میکنند.شما عزیزان میتوانید بخشی از ویژگی های دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن را در ادامه بخوانید.

  • کنترل از راه دور
    یکی از قابل توجه ترین ارتقای دوربین های مداربسته، قابلیت کنترل از راه دور است. این قابلیت به شما اجازه میدهد از منزل محل کار خود را کنترل کنید یا برعکس. میتوانید زمانی که در دفتر حضور ندارید کارمندان و محیط کار را چک کنید و نگران کار خود نباشید. میتوانید با نصب برنامه های هماهنگ با دوربین بر روی تلفن همراه، در هر زمان و مکان کنترل مورد نیاز را داشته باشید.
  • دید در شب
    بسیاری از سرقت ها در شب و زمانی اتفاق میافتد که هوا تاریک است. تردد در شب کمتر است و این مساوی فرصت سرقت است. دوربین های مجهز به دید در شب، در تاریکی هم دید دارند و میتواند تصاویر را با کیفیت نسبتا خوبی ضبط کند. این ویژگی سرقت در شب را محدود تر میکند زیرا هر لحظه و در هر ساعتی همه چیز ضبط میشود.
  • سنسور حرارتی
    دوربین های مورد استفاده در مکان های حساس مانند نیروگاه ها، مجهز به این سنسور نیز هستند. این مراکز بشدت حساس میباشند و امنیت آنها در سطح بالایی قرار دارد. سنسور حرارتی تعداد افراد را از دمای بدن تشخیص میدهد و حتی در شب این تشخیص دچار مشکل نمیشود.
افزایش امنیت با نصب دوربین

نکاتی برای نصب دوربین در مکان درست

انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین، اهمیت زیادی دارد. باید در مکان هایی نصب شود که دید مناسبی از تمام مناطق فروشگاه داشته باشد. نور مناسبی در محیط وجود داشته باشد و مانعی جلوی دوربین نباشد. بهترین مکان برای قرار دادن دوربین در تلاقی بین سقف و دیوار یا کنج دیوار ها نزدیک به سقف است. دوربین ها باید در چهار گوشه هر قسمت از فروشگاه نصب شوند. مکان های بزرگتر در وسط سقف نیز دوربین نصب میکنند تا دید کامل تری داشته باشند.. ورودی و خروجی فروشگاه ها، برای نصب دوربین محل مناسبی است. انبار و اتاق کار کارمندان از دیگر مکان هایی است که دوربین در آنها نصب میشود.

باید توجه داشت، باید برای نگهداری فیلم های ضبط شده توسط این دوربین ها از دستگاه ضبط تصویر استفاده کرد.

دستگاه های ضبط تصویر، با توجه به کاربرد و نوع دوربین متنوع میباشند اما این تنوع همانند دوربین، به این شدت گسترده نیست. در زمانی که قصد نصب هر مدل از دوربین هارا دارید، باید برای نصب دستگاه ضبط تصویر، از شرکتی که خریداری میکنید راهنمایی بگیرید تا بهترین نمونه را خریداری نمایید. برای توضیح راحت تر این موضوع میتوان گفت از دستگاه DVR هایک ویژن، اغلب برای ضبط تصویر دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی استفاده میشود، اما از دستگاه NVR هایک ویژن برای ضبط تصاویر دوربین تحت شبکه استفاده میشود.

قفل دیجیتال، نسل جدید قفل ها

قفل های کتابی، آهنی، قفل درب منازل، و… همواره نقش مهمی در تامین امنیت داشته اند. اما با گذشت زمان و پیشرفت روش های سرقت، الگوریم این قفل ها شناخته شد و روش هایی برای باز کردن قفل بدون کلید ساخته شد. با ورود تکنولوژی به این زمینه قفل های دیجیتال ساخته شدند. نسل جدید قفل ها به برق متصل است و دیگر با آهن آلات کاری ندارد. این قفل امکانات زیادی به شما میدهد و امنیت را چندین برابر میکند. قفل الکترونیکی روی درب ورودی یا خروجی نصب میشود و برای هر بار ورود یا خروج باید رمز تنظیم شده را وارد کنید.

قفل های RFID یک تراشه شناسایی فرکانس دارند. این تراشه بر روی کارت و قفل نصب میشود. اطلاعاتی که روی کارت نصب شده توسط اسکنر قفل خوانده میشود و سیگنال کارت به قفل فرستاده میشود. در نتیجه قفل دستور باز شدن را میدهد. بجز کارت هماهنگ با قفل کارت دیگری نمیتواند قفل را باز کند.

قفل بیومتریک با اثر انگشت، چشم یا چهره کار میکند. روی صفحه قفل یک مانیتور نصب شده است. هنگام نصب قفل دیجیتال چهره فرد مورد نظر به عنوان کلید بازگشایی روی قفل ثبت میشود. این قفل به سرور وصل است و زمانی که چهره ای جلوی قفل ظاهر شود با اطلاعات داخل سرور مقایسه میشود. در صورت تایید اطلاعات در باز میشود. در این قفل ها امنیت بشدت بالاست و نمیتوان اثر انگشت یا عنبیه را جعل کرد.

اخرین نوع قفل دیجیتالی قفل رمز دار است. یک صفحه کلید متشکل از اعداد ۰ تا ۹ روی این قفل وجود دارد. برای بازگشایی باید پین از قبل تنظیم شده را وارد کنید. این پین میتواند ترکیبی از اعداد و حروف باشد. حداقل تعداد کاراکتر ها ۴ عدد و حداکثر آنها ۳۲ عدد است. برای درب منازل از این قفل دیجیتال استفاده میشود.

دزدگیر فروشگاه ها

دزدگیر ها انواع مختلفی دارند اما رایج ترین آنها دزدگیر ماشین است. ماشین های مجهز به دزدگیر کمتر در معرض سرقت قرار دارند و ماشین های بدون دزدگیر راحت تر دزدیده میشوند. زیرا دزدگیر ها طوری طراحی میشوند که به اتفاقات کوچک نیز واکنش نشان دهند. سنسور ها و متریال مورد استفاده برای ساخت دزدگیر بسیار حساس هستند. دزدگیر های ماشین به عواملی مانند: ضربه به لاستیک ها، باز شدن دستگیره های در، ضربه به شیشه ها و برخورد اجسام به بدنه ماشین، حساس اند. و در صورت بروز مشکل آژیر خطر دستگاه به صدا در می آید.

دزدگیر های منازل و فروشگاه ها به عوامل بیشتری حساس اند. برخی از این عوامل را میخوانید:

  1. افتادن یا تکان خوردن اجسام
  2. صدای شکستن
  3. تلاش برای باز کردن قفل در بدون کلید
  4. حضور شخصی در بالای دیوار
  5. باز شدن درب ها بدون ریموت

دزدگیر ها در صورت مواجه شدن با این اتفاقات در مرحله اول به شما اطلاع داده و سپس به صورت خودکار با نزدیک ترین پلیس تماس میگیرد، اطلاعات لازم را اعلام کرده و درخواست کمک میکند.

استفاه از تگ کالایی

تگ کالایی در فروشگاه ها و بوتیک ها کمک شایانی به حفظ و ارتقای امنیت فروشگاه ها میکند. تگ کالا به محصول متصل میشود و فقط با دستگاه مخصوص خود جدا میشود. معمولا در بوتیک ها این دستگاه در کنار صندوق قرار دارد و پس از تسویه حساب مشتری، با دستگاه مخصوص تگ جدا میشود. در صورتی که تگ به محصول چسبیده باشد و از گیت رد شود، آژیر بلندی به صدا در می­آید که نشانه سرقت است. تگ ها به دسته های زیر تقسیم میشوند.

  1. تگ های صدفی
    تگ صدفی را حتما دیده اید، پر مصرف ترین نوع تگ است. مصرف عمده این تگ ها در لباس فروشی است. تگ های صدفی از دو قسمت آهنی گرد به شکل صدف تشکیل شده اند. هر کدام از آن ها قدرت مغناطیسی خود را دارد. این قدرت مغناطیسی دو صفحه را بهم میچسباند و لباس یا قسمتی از محصول بین این دو صفحه قرار میگیرد. برای باز کردن ان تگ نیاز به پایه ای است که قدرت یک طرف تگ را خنثی میکند و طرف دیگر نیز قدرتش را از دست میدهد و تگ باز میشود.
  2. تگ های مدادی
    این تگ ها ظاهری شبیه به مداد دارند و به تگ چکشی نیز معروفند. تگ مدادی در سایز و اندازه تنوع زیادی دارند و میتوان از آن برای  هر محصولی استفاده کرد. این تگ بندی دارد که به محصول متصل میشود، یا از بند لن یارد استفاده میشود که رابطی بین محصول و تگ است. این تگ به هر نوع لباسی یا محصولی وصل میشود.
  3. پین تگ
    برای اجناس و محصولات ریز که به راحتی سرقت میشوند، از تگ های ریز استفاده میشود. تگ ریز بسیار کوچک است و در قالب یک پونز یا تگ سوزنی است. دیدن این تگ برای سارق مشکل است و متوجه تگ کالا نمیشود. زمانی که کالا به صورت غیر قانونی خارج شود آژیر ها به صدا در می­آیند. تگ های ریز طرفداران زیادی دارند زیرا به راحتی دیده نمیشوند.
  4. تگ اجناس خاص
    برای محصولات خاصی که قابلیت وصل شدن تگ را ندارند، مثل شامپو ها، مایعات، جعبه ها و محصولاتی که پلمپ هستند؛ از سه نوع تگ استفاده میشود.
    نوع اول تگ اسپایدری است که دور تا دور محصول را میپوشاند، از آن محافظت میکند و در زمان نیاز هشدار خطر سر میدهد.
    دومین نوع تگ، تگ بطری است که به درب بطری متصل میشود. این تگ بیشتر در محصولات آرایشی،بهداشتی و نوشیدنی های خوراکی استفاده میشود.
    تگ عینکی سومین تگ این دسته است. تگ عینکی با پیچ های مخصوصی به بدنه عینک متصل میشوند و از این کالا مراقبت میکنند.
  5. تگ مجهز به خود هشدار
    تگ خود هشدار دهنده از بقیه تگ ها پیشرفته تر است. این تگ مجهز به آلارم است و بدون حضور گیت ها نیز کار میکند. در صورت خروج غیرقانونی کالا آلارم روی این تگ به صدا در می­آید و فروشنده را مطلع میکند. به دلیل حساسیت بالا، این تگ برای فروشگاه های بزرگ و معروف استفاده میشود.

برچسب امنیتی، نوعی تگ است که در پشت آن فرکانس رادیویی وجود دارد. این فرکانس برچسب را تبدیل به ابزاری پر کاربرد کرده است. نصب آسان، امنیت بالا و حجم کم باعث شده این تگ، گزینه ای پر مصرف شود. لیبل های ضد سرقت به محصول چسبیده و در ظاهر آن تغییری ایجاد نمیکند.

تگ کالایی

معمولا بارکدی بر روی این تگ چاپ میشود که اطلاعات و قیمت محصول را به همراه دارد. در فروشگاه های فروش مواد غذایی از این تگ بیشتر استفاده میشود. به محصولات میچسبند و با دستگاه مخصوص اسکن میشوند. پس از اسکن و تسویه حساب مشتری، دستگاه اسکنر به گیت های خروجی امواجی ارسال میکند، بر این مبنا که تعدادی کالا خارج خواهد شد. گیت این امواج را دریافت کرده و در هنگام خروج کالا ها آژیر نمیدهد.

پایه امنیتی چیست

در فروشگاه های فروش موبایل و تجهیزات الکترونیکی، نمیتوان به دستگاه ها تگ چسباند یا از انواع تگ برای آن ها استفاده کرد. برای محافظت کالا ها از پایه های الکترونیکی استفاده میشود. حتما دیده اید در پاساژ هایی مثل علاالدین یا چهارسو، موبایل ها همیشه به سیم شارژ متصل هستند. این سیم فقط شارژر نیست و از کالا حفاظت میکند. تا زمانی که سیم به سوکت دستگاه متصل باشد، همه چیز خوب است.

اما زمانی که بدون هماهنگی سیم از دستگاه جدا شود، آژیر خطر به صدا در می آید و کرکره های مغازه به پایین می آیند. تا زمانی که دستگاه پیدا نشود یا آژیر توسط فروشنده قطع نشود افراد حاضر حق خروج را ندارند. پرسنل فروشگاه هر کدام کلید هایی را دارند که به پایه امنیتی فرکانس باز شدن را میفرستد و پس از آن میتوان بدون خطر سیم را از دستگاه جدا کرد.

جعبه امنیتی

جعبه های امنیتی برای موزه ها و کالاهای گران قیمت است. جعبه امنیتی باکس شیشه ای مقاومی است که به راحتی نمیشکند. تنها با کلید مربوط به باکس باز میشود و راهی برای باز کردن آن بدون کلید نیست. این باکس ها امنیت را تا حد زیادی بالا برده و تقریبا سرقت را غیر ممکن میکنند. برای نمایش ساعت های گران قیمت، جواهر الماس نشان، طلا و سنگ های قیمتی از باکس امنیتی استفاده میشود. جعبه ها محدودیتی ندارند، در انواع سایز و ارتفاع قابل ساخت هستند و نوع قفل آنها نیز متغییر است. میتوان از قفل دیجیتال استفاده کرد و جعبه ای غیر قابل نفوز ساخت! البته برای تضمین بیشتر امنیت، این فروشگاه ها مجهز به دستگاه ضبط تصویر هستند که همه چیز را با اطلاعات کامل ضبط و ذخیره میکند.

گیت ورودی و خروجی چه نقشی دارد

گیت های ضد سرقت فروشی از اصلی ترین عنصر های ساخت امنیت است. ورود و خروج را کنترل میکنند و هر چیزی برای رفت و آمد باید از گیت رد شود. این محافظ نه تنها در فروشگاه ها بلکه در فرودگاه ها و برخی اماکن دولتی وجود دارند. وظیفه آن کنترل ورود و خروج با کمک امواج است. گیت بسته به مکان نصب برنامه ریزی میشود. برای مثال در فرودگاه به آهن و فولاد حساس اند، در فروشگاه ها به بارکد و تعداد کالا، در ورودی مکان های مهم حساس به تعداد اشخاص است. گیت ضد سرقت با فرکانس تمام تگ ها هماهنگ میشود و اگر متوجه خروج مشکوک به سرقت شود، سریعا به فروشنده اطلاع میدهد و از آژیر خطر استفاده میکند.

کارکرد تمام آنها با امواج است اما متریال ساخت آنها متفاوت است. گیت ها با چوب، آلومینیوم، پروفیل و پلاستیک خشک ساخته میشوند و جنس بدنه آن یکسان نیست. گیت دو نوع تک آنتن و دو آنتن دارد، اگر فروشگاه بزرگی دارید بهتر است نوع دو آنتن را استفاده کنید تا در زمان عبور و مرور همه چیز تحت کنترل شما و محافظ شما باشد.

نصب گیت در فروشگاه

تمام عوامل و عناصر مورد نیاز برای ارتقای امنیت فروشگاه و ساخت فروشگاهی امن را در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم امنیت مورد نظر خود را بسازید و جایگاه کسب و کار خود را تثبیت کنید. نه تنها اطلاعات را به شما عزیزان دادیم، بلکه برای تجهیز فروشگاهتان در کنار شما هستیم.

محصولات هایک ویژن

هایک ویژن در زمینه تولید و نصب دوربین های مداربسته فعالیت میکند. دوربین های این شرکت از کیفیت خوبی برخوردارند و مدل های مختلفی دارند. در نتیجه دست شما برای انتخاب باز است و میتوانید گزینه مناسب شرکت یا دفتر خود را خریداری کنید. مشاوران شرکت هایک ویژن، قبل از خرید با شما عزیزان صحبت کرده و مشاوره میدهند تا خرید دقیق تری داشته باشید. برای اطلاع از قیمت های این شرکت میتوانید به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *