بهترین برند های دوربین مداربسته کدامند؟‬

بهترین برند های دوربین مداربسته کدامند |مزایا و معایب برندها
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

از زمانی که دوربین های مداربسته اختراع شدند، امنیت به میزان کافی در محل کار و یا در منازل مسکونی برقرار شده است. زمانی که امنیت در یک محل وجود داشته باشد، آدمی با خیالی راحت تر می تواند زندگی کند و بدین صورت کیفیت زندگی او افزایش پیدا می کند.

نیاز به امنیت و آرامش باعث شده که استفاده از دوربین های مداربسته در برندهای مختلف، رواج پیدا کند. موضوعی که در این متن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت معرفی بهترین برندهای دوربین مداربسته بازار است. برای آشنایی بیشتر با این برندها توصیه می کنیم ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

برترین برندهای موجود در بازار چه نام دارد؟

در ادامه هر یک از برند ها را توضیح داده و در مورد مشخصات، معایب و مزیت هایی که دارند نکاتی را ذکر خواهیم کرد.

البته لازم به ذکر است که شما اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید، اما تنوع محصولات شما را گمراه می کنند می توانید به صفحه انواع دوربین مداربسته هایک ویژن مراجعه کنید.

هایک ویژن

هایک ویژن

برندی که به جرات می توان آن را برترین و بهترین برند موجود در بازار خواند، برند هایک ویژن است. شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم امنیتی و محافظتی در دنیاست و کشور چین امتیاز آن را در اختیار دارد. شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که بدانید این شرکت در طی ۱۹ سال اخیر توانسته قسمت عمده ای از بازار دوربین مداربسته را از آن خود کند.

البته نباید فراموش کرد که این برند در تولید محصولات خود سعی کرده کیفیت و قیمت مناسب را با هم ترکیب کند و یک دوربین مداربسته با کیفیت به بازار عرضه کند. همین دو دلیل برای آنکه اغلب  مردم برای ایجاد امنیت در محل کار و یا محل زندگی خود دوربین های مداربسته این برند را خریداری کنند، کافی به نظر می رسد. موضوع دیگری که باید به آن اشاره داشت، این است که محصولات این برند به سادگی نصب شده و پیچیدگی های زیادی در هنگام نصب دوربین مداربسته تحت این برند مشاهده نمی شود.

مزایا و معایب دوربین های برند هایک ویژن

قبل از اینکه بخواهیم این مبحث را باز کنیم می خواهم از شما سوالی بپرسم.

آیا واقعا می دانید دوربین مداربسته چیست ؟ اگر کسی از شما این سوال را بپرسد چه جوابی به او می دهید ؟ نگران نباشید پاسخ این سوال در دکمه زیر جای گذاری شده است.

هر محصولی دارای مزایا و معایبی می باشد که خریداران قبل از خرید باید از آنها اطلاع داشته باشند تا از خرید خود پشیمان نشوند و بهترین کارایی را دریافت کنند. حال در ادامه مطالب به طور کامل به مزایا و معایب این برند معتبر پرداخته ایم.

مزایای دوربین های مداربسته هایک ویژن

بررسی دوربین های این برند را با ذکر مزیت ها و معایبی که دارند ادامه خواهیم داد. مزیت ها و نکات شاخص محصولات تحت این برند به شرح زیر می باشد :

  • معمولا ایرانی ها به دنبال خرید کالایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند. برند هایک ویژن در تولید محصولات خود سعی کرده این دو پارامتر مهم را لحاظ کند و در بازار ایران جایگاه ویژه ای به دست آورد.
  • موضوع دیگری که در فوق به آن اشاره کردیم، نصب آسان این دوربین مداربسته است. هر چه نصب یک دوربین ساده تر باشد، مسلما پروسه نصب آن نیز در مدت زمان کوتاه تری انجام خواهد گرفت.
  • دوام بالا نیز از دیگر مزیت های قابل توجه در برند هایک ویژن است.
  • برای رصد کردن تمام اتفاقاتی که توسط دوربین ثبت می شود، یک نرم افزار است. شرکت هایک ویژن برای آنکه ثابت کند در تولید محصولات خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، همراه با ارائه محصولات یک نرم افزار اختصاصی نیز طراحی و ارائه کرده است.
  • نکته قابل توجه دیگری که باید در مورد این تولیدکننده دوربین مداربسته عنوان شود، تنوع قابل توجهی است که در دوربین های این شرکت از نظر لنز، قابلیت ها و تکنولوژی های به کار برده شده، مشاهده می گردد.
  • دوربین های برند هایک ویژن، به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده و قابلیت تشخیص چهره و عبور از خط دارند.
  • داشتن گارانتی معتبر از جمله مزیت های این برند به شمار می رود، برای اطلاعات بیشتر به صفحه گارانتی هایک ویژن مراجعه کنید.

معایب دوربین های مداربسته هایک ویژن

معایب دوربین های مداربسته هایک ویژن

بعد از بررسی مزیت ها، وقت آن است که در مورد معایبی که در دوربین های مداربسته این برند وجود دارد، نکاتی را ارائه کنیم. معایب دوربین های برند هایک ویژن به شرح زیر می باشد :

  • یکی از مواردی که نمی توان و نباید از آن به عنوان عیب این برند یاد کرد، محصولات تقلبی است که با نام این برند وارد بازار می شود. از آنجایی که برند هایک ویژن در طی سال های فعالیت خود توانسته به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند، برخی شرکت ها دست به تولید محصولاتی بی کیفیت با نام این برند زده و متاسفانه بازار را برای این برند با چالش مواجه کرده اند.
  • از دیگر معایبی که می توان برای هایک ویژن ذکر کرد، محدود بودن آن از نظر ثبت صدا و تصویر به صورت همزمان است.

با توجه به نکاتی که در فوق اشاره کردیم حتما شما نیز به این موضوع اذعان دارید که معایب ذکر شده در فوق، به عنوان یک عیب جدی مطرح نبوده و محصولات این برند آن قدر با کیفیت بوده و آن قدر خوش درخشیده اند که حتی با وجود محدودیت هایی که برای آن وجود دارد، هنوز هم شرکت دیگری نتوانسته جایگاه هایک ویژن را به دست آورد.

سونی

برند دیگری آن نیز تولیدکننده محصولات امنیتی در دنیا می باشد، سونی است. این برند از جمله برندهای فعال در کشور ژاپن بوده و دوربین های تولید شده تحت این برند، از نوع دوربین دیجیتال هستند. سونی در قسمت تولید قطعات جانبی دوربین بسیار موفق ظاهر شده و به دلیل بالا بودن قیمت، محدودیت هایی را برای برخی متقاضیان خرید دوربین های تحت این برند ایجاد کرده است.

مزایا و معایب دوربین مداربسته برند سونی

لازم به ذکر است که سونی، جزو برترین برند های تکنولوژی می باشد که در عرصه تولید دوربین های مداربسته نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. در ادامه مطالب مزیت ها و معایب هایی را از این برند تولیدی دوربین مداربسته ذکر خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

مزایای دوربین مداربسته سونی

از جمله مزایایی که این برند دوربین مداربسته دارد به شرح زیر می باشد :

  • بسیار آسان نصب می شود
  • کیفیت ثبت تصاویر بالا
  • کیفیت بالا در زوم
  • داشتن قابلیت های فوق العاده
  • ساخت قطعات جانبی با کیفیت

معایب دوربین مداربسته سونی

  • قیمت بالا این محصولات، توان خرید را به اغلب مردم نمی دهد
  • نداشتن گارانتی معتبر
  • طول عمر کمتر
  • کیفیت کم قطعات دوربین مداربسته

هایلوک

هایلوک

هایلوک نیز یکی از تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در دنیا است. قیمت مناسب، اقتصادی بودن و جدید بودن دوربین های تحت این برند از جمله مزیت هایی است که می توان در مورد هایلوک اشاره داشت. این برند توسط شرکت Hikvision پشتیبانی شده و به همین واسطه توانسته نام خود را نیز در بین تولیدکنندگان دوربین مداربسته مطرح کند.

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که این دوربین دارد، این است که دوربین های برند هایلوک را نمی توان در مقیاس های بزرگ به کار برد. به کسانی که می خواهند برای ایجاد امنیت در محیط های وسیع اقدام کنند، توصیه می کنیم برای خرید دیگر برندهای دوربین مداربسته مانند هایک ویژن اقدام کنند.

برند هایک ویژن قیمت مناسبی داشته و برای نصب در مقیاس های بزرگ نیز گزینه مناسبی به شمار می رود. برای اطلاع از قیمت های مناسب برند هایک ویژن، می توانید به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید.

مزایا و معایب دوربین مداربسته برند هایلوک

این برند دوربین مداربسته می تواند در تمامی قشر ها مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین مزایا و معایبی دارد که رد ادامه به طور کامل به آنها می پردازیم.

مزایای دوربین مداربسته هایلوک

  • قیمت مناسب برای تمامی کاربران
  • صرفه اقتصادی در استفاده از لوازم جانبی این برند
  • زیر نظر برند معتبر هایک ویژن
  • کیفیت ساخت فوق العاده
  • ساخته شده توسط متخصصین هایک ویژن

معایب دوربین مداربسته هایلوک

هر دوربینی دارای معایبی نیز می باشد که دانستن آن برای خریداران الزامی می باشد. یکی از بارز ترین معایب دوربین های ساخته شده توسطز برند هایلوک این است که نمی توان در مقیاس های بزرگ از این دوربین ها استفاده کرد و در پروژه های بزرگی که نیاز به دوربین و نظارت دارند، بهتر است از برند معتبر هایک ویژن استفاده کنید.

داهوا

داهوا

داهوا نیز از دیگر برندهایی است که نام آن در بازار دوربین های مداربسته  به گوش می خورد. این برند در طول سال، مقداری از سودی که به دست می آورد را صرف هزینه تحقیق و توسعه محصولات خود می کند و این در نوع خود یکی از مزیت هایی است که می توان در مورد این برند عنوان کرد.

از دیگر نکات بارز در این مورد محصولات تولیدشده توسط این برند، بالا بودن کیفیت تصویری است که توسط دوربین های مداربسته برند داهوا ثبت می شود.  این موضوع باعث تغییر رویکرد بازار به این محصول شده است.

البته در هنگام خرید دوربین های این برند توجه داشته باشید محصولات داهوا قیمت بالایی دارند و مشتریان در دسترسی به تولیدات این برند، محدودیت دارند، در ضمن، پهنای باند نیز یکی از عمده ترین مشکلات دوربین های مداربسته برند داهوا می باشد.

خوب است در هنگام خرید به این مشکلات نیز توجه داشته باشید و برای خرید برند هایی اقدام کنید که مزیت هایی زیاد و معایب کمی دارند، همچنین می توانید برای مقایسه تخصصی ۲ برند برتر، هایک ویژن و داهوا در عرصه ساخت دوربین مداربسته به صفحه هایک ویژن بهتر است یا داهوا مراجعه کنید.

مزایا و معایب دوربین مداربسته داهوا

یکی از بهترین برند های موجود در بازار ایران و دنیا، برند داهوا می باشد که حتی این برند هم نیز، مشکلات و کاستی هایی دارد که رد این بخش به طور کامل به شما عزیزان شرح خواهیم داد.

مزایای دوربین برند داهوا

  • کیفیت ساخت قطعات بالا
  • داشتن وضوح تصویر فوق العاده
  • نداشتن نویز در تصویر
  • داشتن مدل های مختلف دوربین های مداربسته
  • استفاده در محیط های بسیار بزرگ و پروژه های وسیع

معایب دوربین برند داهوا

  • بسیار قیمت بالایی دارد
  • مشکل پهنای باند در تمامی مدل های داهوا دیده می شود
  • برای تمایم قشر ها مناسب نیست
  • وضوح تصویر خود را پس از مدتی از دست می دهد

پاناسونیک

پاناسونیک

از دیگر برندهایی که نام آن را می توان بر روی برخی دوربین های مداربسته موجود در بازار مشاهده کرد، برند پاناسونیک است. دوربین های مداربسته این برند، قیمت بالایی داشته و این بالا بودن قیمت نیز به دلیل با کیفیت بودن تصاویر و قوی بودن دوربین ها اتفاق افتاده است. حال در ادامه مطالب با ما همراه باشید و اطلاعاتی را در این رابطه بدست آورید.

مزایا و معایب دوربین مداربسته برند پاناسونیک

دوربین های پاناسونیک نیز از برترین برند های تکنولوژی می باشند که توانسته اند در ساخت دوربین های مداربسته خودی نشان دهند. حال این دوربین های با کیفیت هم دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه مطالب به طور مختصر برای شما عزیزان شرح می دهیم.

مزایای دوربین مداربسته پاناسونیک

دوربین های مداربسته پاناسونیک مزیت هایی دارند که ویژگی هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند. به عنوان مثال داشتن زاویه باز دوربین های ساخت این برند از مزیت های اصلی آن می باشد.

سنسور های تعیبیه شده در دوربین های ساخت برند پاناسونیک با حساسیت بالایی عمل می کنند. همچنین کیفیت دید در شب این نوع دوربین ها بسیار بالا بوده و همیشه تصاویر خوبی را در شب ضبط می کنند.

معایب دوربین مداربسته پاناسونیک

بسیاری از مردم توانایی خرید و استفاده از این نوع دوربین ها را ندارند و به دلیل داشتن قیمت بالا، در دسترس همگان قرار نمی گیرد و هرکسی هم توان خرید آن را ندارد.

پهنای باند این دوربین دوربین های ساخت برند پاناسونیک، همانند برند داهوا بسیار ضعیف می باشد و این مشکل بسیار حائز اهیمت در خرید دوربین می باشد.

اکسیس

اکسیس

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده دوربین مداربسته در دنیا، برند اکسیس است. تنوع دوربین های این برند بالاست و خریداران می توانند از بین مدل های موجود، مدلی که می تواند انتظارات آنها را به خوبی برآورده کند، برگزینند. این برند به یک شرکت سوئدی تعلق داشته و از جمله برندهای خوب در دنیا به شمار می رود.

دوربین های برند اکسیس، کیفیت بالایی داشته و به همین دلیل، عمر و دوام بالایی دارند. البته از آنجایی که محصولات تحت این برند قیمت بالایی دارند، اغلب کسانی که قصد دارند دوربینی با قیمت مناسب و امکانات قابل توجه خریداری کنند نمی توانند برای خرید دوربین های برند اکسیس اقدام کنند.

در ضمن توجه داشته باشید که کار کردن با دوربین های این برند سخت بوده و به همین سبب، افراد کمی برای خرید دوربین های مداربسته اکسیس تمایل نشان می دهند. بنا به تمام دلایلی که اشاره کردیم اغلب خریداران، تولیدات برندهایی چون هایک ویژن را خریداری می کنند؛ زیرا هم قیمت آنها مناسب بوده و هم کیفیت تصاویر ضبط شده، راضی کننده است.

مزایا و معایب دوربین های مداربسته برند اکسیس

برند اکسیس یکی از برترین دوربین ها و برند های معتبری می باشد که در حوزه ساخت و تولید دوربین های مداربسته فعالیت می کند. حتی این برند هم دارای مزایا و معایبی می باشد که امروزه برای خرید اینگونه از دوربین ها باید از آنها اطلاع داشته باشیم.

مزایا دوربین مداربسته اکسیس

داشتن کیفیت بالا در این نوع دوربین های ساخت برند اکسیس از مزیت های آن به شمار می رود. این دوربین ها دارای عمر و دوام بالایی می باشند و در تمامی محل ها قابل نصب هستند. راحتی نصب یکی دیگر از مزیت های این برند می باشد که بسیار حائز اهیمت است.

معایب دوربین مداربسته اکسیس

از جمله معایب بسیار مهم این برند، داشتن قیمت بالای آن می باشد که هرکسی توان خرید این نوع دوربین ها را ندارد. همچنین داشتن قطعات و لوازم جانبی بی کفیت از معایب این برند می باشد.

سوالات متداول

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است ؟

در این صفحه به طور کامل، تمامی برند های معتبر جهانی را شرح داده ایم و شما می توانید به راحتی و با کمی مطالعه، از اینکه کدام برند بهترین است، اطلاع پیدا کنید.

دوربین مداربسته مناسب چه کاری است ؟

دوربین مداربسته صرفا برای محافظت، نظارت و امنیت مکان های خاص و هیمنطور افرادی مهم می باشد. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *