دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر ؟

دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر؟ | کدام برای من بهتره !؟
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

امروزه برای امنیت مکان ها شاهد استفاده های متعدد از دوربین های مداربسته و دزدگیر ها هستیم.

بسیاری از افراد دچار شک و تردید در انتخاب دوربین مداربسته و یا دزدگیر می شوند که در این مقاله ما سعی داریم شما بتوانید بین این دو دستگاه امنیتی یکی را انتخاب کنید که علاوه بر هزینه های کمتر از کیفیت امنیتی خوبی برخوردار شوید.

دوربین مداربسته در کجا کاربرد دارد ؟

از اصلی ترین کاربرد دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد که به کمک دوربین های مداربسته می توانیم به راحتی از اتفاقاتی که ممکن است به امنیت مکان مورد نظرمان لطمه وارد کند حفاظت کنیم.

یکی از بهترین برند های تولید کننده دوربین های مداربسته، برند هایک ویژن می باشد، برای مشاهده محصولات این برند به صفحه مذکور مراجعه کنید.

دوربین مداربسته امروزه نقش بسزایی در حفاظت و امنیت مکان های مهم دارد و بسیار هم پر طرفدار می باشد زیرا که امتحانات خود را پس داده و نظر تمامی کاربران از دوربین های مداربسته رضایت بخش بوده است.

دوربین مداربسته کاربرد های فراوانی دارد از جمله این کاربرد ها می توان به حفاظت از محیط خانه و محل زندگی، چک کردن روزمره محیط کار و امنیت پایگاه های نظامی و… اشاره کرد.

ویژگی های منحصر به فردی که دوربین مداربسته در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار فراوان است که نسبت به نوع و مدل دوربین همواره در حال تغییر می باشد.

از ویژگی های دوربین مداربسته می توانیم به نمایش دادن تصاویر، امکان تنظیم ضبط خودکار و یا ضبط صدا اشاره کنیم که در واقع ویژگی های کامل و جامعی است. همچنین شما نباید هیچوقت نگران خرابی دوربین مداربسته خود و یا افت کیفیت آن باشید چراکه با وجود گارانتی هایک ویژن این مشکل کاملا بر طرف شده است.

دزدگیر اماکن در کجا کاربرد دارد ؟

دزدگیر اماکن در کجا کاربرد دارد ؟

دزدگیر دستگاهی کاربردی برای اعلام تعرض و ورود غیر مجاز افراد به یک مکان خاص می باشد که ورود افراد را با علامت هایی همچون آلارم، پیام و یا نور اعلام می کند.

دزدگیر ها هم روز به روز پیشرفته تر و به روز تر می شوند، در پی این پیشرفت می توان به این موضوع اشاره کرد که در دزدگیر های نسل جدید سنسور های حرکتی و مادون قرمز تعبیه شده تا سرعت و تشخیص دزدگیر ها را افزایش دهد تا در ورود غیر مجاز واکنش سریع نشان دهد.

مزایا و معایب استفاده از دوربین مداربسته

مزایا و معایبی در دوربین های مداربسته وجود دارد که در این بخش به طور کامل به آنها می پردازیم.

مزایا

با استفاده از دوربین های مداربسته می توان به راحتی امنیت خانه و محل کارمان را تضمین کنیم. از مزایای مهم دوربین مداربسته می توانیم به ضبط تصاویر و بعلاوه تشخیص چهره افراد متعارض اشاره کنیم.

دوربین های مداربسته ای که قابلیت تشخیص عبور از خط (بیشتر -> قابلیت تشخیص عبور از خط در دوربین مداربسته) را دارند به ما این امکان را می دهند که تنظیماتی را انجام دهیم تا در یک نقطه خاص دوربین شروع به ضبط تصویر بکند.

دوربین های پیشرفته هایک ویژن توانایی ضبط صدا نیز دارند که امروزه در بسیاری از مراکز مهم از این قابلیت بهره می برند و لازم به ذکر است که می توان با تنظیم دوربین هنگان رخ دادن رویدادی با کاربر مورد نظرش تماس بگیرد و یا پیامی ارسال کند.

برای نصب میکروفون به دی وی ار روش های گوناگونی وجود دارد که اغلب از آنها اطلاعاتی نداریم و روششان را باید بیاموزیم، پس کلیک کنید تا یاد بگیرید.

دوربین های مداربسته می توانند یکی از بهترین دستگاه های امنیتی باشند که از وقوع اتفاقات نا خوشایند جلوگیری می کنند.

معایب

از معایب دوربین های مداربسته می توان به موضوعی همچون قیمت نسبتا بالای آن اشاره کرد که برند هایک ویژن با قرار دادن صفحه لیست قیمت هایک ویژن راه حل ساده ای را پیشنهاد داده است تا بتوانید از تمامی قیمت های دوربین و لوازم آن اطلاع داشته باشید.

دید محدود دوربین مداربسته یکی از معایب آن به شمار می رود که امروزه می توان از لنز های تولید شده برای رفع آن اقدام کرد اما شامل هزینه های اضافی نیز می شود.

از دیگر معایب دوربین مداربسته این است که احتمال دسترسی افراد غیر مجاز به دوربین مداربسته وجود دارد و اختلال در یک دوربین می تواند به کل سیستم نظارتی آسیب برساند.

بعضا بسیاری از افراد از وجود دوربین از جانب سرپرستشان در محیط کار ناراضی هستند و احساس نا خوشایندی نسبت به این موضوع دارند. در نتیجه سخنان بالا نمی توان معایب بخصوصی را برای دوربین مداربسته در نظر گرفت.

مزایا و معایب استفاده از دزدگیر اماکن

مزایا و معایب استفاده از دزدگیر اماکن

استفاده از دزدگیر در مکان های مختلف می تواند کمک زیادی به شما بکند و هم می تواند دردسر ساز باشد. در این بخش ما به تمامی مزایا و معایب دزدگیر اماکن می پردازیم و با مطالعه مطالب می توانید اطلاعات دقیقی از دزدگیر اماکن بدست آورید.

مزایا

از مزایای مهم دستگاه دزدگیر اماکن می توان به قیمت نسبتا پایین آن اشاره کرد. دزدگیر اماکن می تواند به راحتی در هر نقطه ای نصب شود و دارای آلارم های بخصوص می باشد. دزدگیر های پیشرفته در هنگام خطر به تلفن همراه کاربر نیز پیام می دهند و یا تماس می گیرند.

از دیگر مزایای دزدگیر اماکن می توان به ویژگی مادون قرمز تعبیه شده در آن اشاره کرد که باعث عملکرد سریع آن در مقابل ورود غیر مجاز و یا حوادث ناگوار می شود.

معایب

از جمله معایب بارز وشایع دزدگیر می توان به اشتباه عمل کردن آن اشاره کرد که این امر باعث مزاحمت همسایگان نیز می شود. منظور از اشتباه عمل کردن دزدگیر این است که دزدگیر بدون رخ دادی شروع به آژیر کشیدن بکند که این عمل بسیار تضعیف کننده روحیه خریدار می باشد.

از دیگر معایب دزدگیر اماکن می توان به ضعیف بودن و خرابی باطری آن اشاره کرد که طی استفاده طولانی از آژیر آن می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

عملکرد دوربین مداربسته

عملکرد دوربین مداربسته بسیار متنوع است اما در کلیت موضوع عملکرد دوربین مداربسته به صورت تصویری می باشد. دوربین های مداربسته تمامی امنیت یک مکان را به صورت تصویری برقرار می کنند.

امروزه حتی می توانید از تصاویر دوربین ها در تلفن همراه خود استفاده کنید و مانند یک مانیتور از آن بهره ببرید. به طور مثال فکر کنید که به سفر می روید و از خانه و یا محل کار بی اطلاع و دل نگران هستید، در نتیجه آن تصاویر دوربین را به تلفن همراه خود انتقال می دهید و با خیال راحت به هر نقطه ای سفر می کنید.

لازم است از محدودیت در عملکرد دوربین مداربسته برایتان بگوییم که امکان دارد که اینترنت دستگاه شما برای ضبط تصاویر آنلاین قطع شود و دوربین تصاویر آنلاین را دریافت نکند در این صورت ممکن است که دچار مشکلاتی شوید.

عملکرد دزدگیر اماکن

عملکرد سریع و بهنیه دزدگیر اماکن همیشه کارآمد بوده است و این محصول توانسته است تا حدودی خواسته ها و نیاز افرادی که این دستگاه را خریداری کرده اند را بر طرف کند.

عملکرد این دستگاه به گونه ای است که با تولید صدا و یا ارسال پیامک می تواند اخطاری در رابطه با رخ دادن رویدادی بدهد که این عملکرد تا به امروز بسیار رضایت بخش بوده است. لازم به ذکر است که امکان خطا در آن بسیار زیاد می باشد.

آیا امکان اتصال دوربین مداربسته به دزدگیر وجود دارد ؟

آیا امکان اتصال دوربین مداربسته به دزدگیر وجود دارد ؟

بله ! امکان اتصال دوربین به دزدگیر وجود دارد و بعلاوه بسیار پیشنهاد می شود که دوربین های خود را به دزدگیر و یا دزدگیر های خود را به دوربین هایتان متصل کنید. این پروسه باعث بوجود آمدن یک شبکه امنیتی گسترده می شود و بعلاوه بسیار کارآمد می باشد.

اتصال دوربین به دزدگیر می تواند کاملا امنیت مکان های مورد نظرتان را تضمین کند. شما فکر کنید با دقت و هوش دوربین مداربسته و با عملکرد سریع دزدگیر چه ترکیب امنیتی بی نظیری تشکیل می دهید و به راحتی از ساخت دیوار دفاعی امنیتی در مقابل سرقت و ورود غیر مجاز و هرگونه آتش سوزی و … بهره می برید.

دوربین مداربسته یا دزدگیر ! کدام برای من بهتر است ؟

در واقع اگر شما می خواهید یکی از این دو سیستم امنیتی را انتخاب کنید دوربین مداربسته می تواند گزینه مناسبی باشد. دوربین مداربسته قابلیت های بی شماری دارد و بعلاوه بدون مشکل به روند تصویر برداری خود ادامه می دهد. گرچه مقداری گران تر از دزدگیر های اماکن می باشد اما با خیال راحت و همچنین دید مستقیم می توانید از دوربین مداربسته استفاده کنید.

آیا اتصال دوربین مداربسته به دزدگیر اماکن امکان پذیر می باشد؟

بله این امکان وجود دارد که دوربین مداربسته را به دزدگیر اماکن وصل کرد و از کاربرد ها و ویژگی های هردو می توانید بهره ببرید.

دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر؟

پیشنهاد می شود برای امنیت محل سکونت و یا محل کار از دوربین های مداربسته استفاده کنید ولی خب اغلب کاربران گرامی به دلیل ارزان قیمت بودن دزدگیر، از دوربین ها استفاده نمی کنند.

مزایای دوربین مداربسته نسبت به دزدگیر چیست؟

دوربین ها قابلیت های بیشتری دارند و همینطور درصد خطای نزدیک به صفری را مشاهده می کنید ولی دزدگیر های اماکن از مشکلات و مزاحمت های زیادی برخوردار می باشد. با مراجعه به مقاله ما می توانید تمامی ویژگی ها و معایب هردو سیستم امنیتی را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *