فناوری light fighter و dark fighter هایک ویژن چیست؟

فناوری light fighter و dark fighter هایک ویژن
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

فناوری light fighter و dark fighter هایک ویژن

مهمترین گزینه برای یک دوربین مداربسته ثبت تصاویر واضح و با کیفیت در هر شرایطی است،در اکثر موارد در نور شدید،جزئیات تصویر دیده نمی شود و اشیا در عکس ضد نور و تیره می شوند.

برای این منظور هایک ویژن با استفاده از فناوری light fighter توانسته کیفیت تصویر را در محیط هایی با منبع نور شدید و کنتراست بالا با تکنولوژی WDR بهبود بخشد.

این فناوری در مکان هایی که نور بسیار شدید است و یا نور پس زمینه ی تاریک،ناگهان روشن می شود کاربرد زیادی دارد.

همه ی دوربین های light fighter تصویربرداری ۶۰فریم در ثانیه دارند و از هفت دوربین دو مگاپیکسلی تشکیل شده اند که با کنترل نور و کنتراست،به طور دقیق جزئیات را ثبت می کنند (یک دوربین Smart ip،دوربین Bullet در فضای باز،دو دوربین Dome در فضای باز و یک جفت دوربین Network PTZ Dome با بزرگنمایی ۳۶x) علاوه بر این لنزهای MOTOZOOM دارند که میتوان با ان زاویه دید را از راه دور کنترل کرد.

به خاطر این قابلیت ها برای پنجره ها و درهای ورودی گزینه خوبی هستند.

این دوربین ها برد زیادی دارند و فواصل بیش از ۲۰۰متر را ردیابی می کنند.

این مجموعه هوشمند،بادوام در برابر آب و هوای نامطلوب و دارای بدنه ی ضد ضربه هستند و نویز دیجیتال ۳بعدی را کاهش می دهند،از طرفی قابلیت های تشخیص چهره،تشخیص نفوذ،تشخیص پلاک،تشخیص عبور از خط و تشخیص حرکت ،این مجموعه را در رتبه ی بالا قرار داده اند.

و بعد از این مباحث گفته شده به سراغ سری دیگری از شگفتی های هایک ویژن بنام dark fighter می رویم،که این دوربین ها برای مکان های تاریک استفاده می شوند و فرق آن ها با دوربین های دید در شب که از نور مادون قرمز استفاده می کنند و تصویری از شب به ما می دهند این است که فناوری دارک فایتر تصاویر واضح و رنگی برای ما ثبت می کند.

یکی از نگرانی هایی که برای سیستم های امنیتی و نظارتی وجود دارد همین کیفیت و وضوح تصاویر در شب است که با این دوربین ها این نگرانی برطرف شده است.

هایک ویژن دوربین های دارک فایتر را از روی چشم انسان شبیه سازی و برای آن دو سنسور تعبیه کرده است،یکی برای وضوح و دیگری برای نور مرئی که با هم ادغام می شوند و یک تصویر رنگی با کیفیت بالا می دهند.

این دوربین ها در نور خیلی کم در حد ۰.۰۰۱ lux (لوکس واحد اندازه گیری روشنایی)  هم تصاویر رنگی دارند.

تمامی شرکت های تولید دوربین مدار بسته با روش های مختلفی سعی در بالا بردن کیفیت تصاویر در شب و نور کم دارند و هایک ویژن با افزایش کیفیت تک تک اجزای سازنده ی دوربین ها کیفیت را بالا برده است،دوربین هایک ویژن سری dark fighter  ترکیبی است از یک سنسور تصویر بزرگتر،لنز با طراحی بهتر و همچنین چندین تکنولوژی پیشرفته که برای تصویر برداری با کیفیت تر در روز و تصویر برداری رنگی در شب ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *