دوربین مداربسته ضد آب چیست؟

دوربین مداربسته ضد آب (Waterproof) چیست ؟ | کاربرد و قیمت
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

دوربین های مداربسته در زندگی ما نقش بسته اند و ما به کمک آنها توانسته ایم حس امنیت، محافظتی و نظارتی خود را تقویت کنیم.

دوربین های مداربسته اغلب در مکان های خارجی نصب می شوند و باید این موضوع را در نظر بگیریم که در فضای باز احتمال بارش باران، تگرگ و ایجاد گرد و غبار می باشد. پس در نتیجه این امر باید اقداماتی انجام دهیم که وقایع طبیعی از جمله باران و گرد و غبار نتوانند به دوربین مداربسته ما آسیب برسانند و باعث ایجاد اختلال در عملکرد ضبط تصاویر شود.

برای جلوگیری از بروز مشکل در دوربین مداربسته خود باید از دوربین مداربسته ضد آب استفاده کنیم تا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد. حال ما می خواهیم امروز یکی از این محصولات که در زندگی ما کاربرد بسیاری دارد را معرفی کنیم و بدانید که این کالا چیست و چه ویژگی هایی دارد. برند هایک ویژن در تولید دوربین های ضد آب توانسته است به جایگاه مطلوبی برسد و رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب کند.

منظور از عبارت Waterproof چیست ؟

عبارت Waterproof در واقع همان واژه ضد آب و یا بهتر است بگوییم “ویژگی ضد آب” بودن می باشد.

تمامی محصولاتی که با برچسب waterproof روانه بازار می شوند به این معنا می باشند که این محصول ارائه شده کاملا در برابر آب مقاوم می باشد و آب نمی تواند در عملکرد آن اختلالی ایجاد کند.

تولید کنندگان با این روند و با این عملکرد می خواهند تضمینی به خریداران بدهند که با خیال راحت از این محصول استفاده کنند و نگران ریخته شدن آب به داخل دستگاهی که خریداری کرده اند نباشند.

حال ما می خواهیم امروز یکی از این محصولات که در زندگی ما کاربرد بسیاری دارد را معرفی کنیم و بدانید که این کالا چیست و چه ویژگی هایی دارد.

تازه دوربین مداربسته قابلیت های بیشتری داره که می تونید برید داخل صفحه دوربین مداربسته چیست همه اونها رو مطالعه کنید.

دوربین مداربسته ضد آب در کجا کاربرد دارد ؟

دوربین مداربسته ضد آب در کجا کاربرد دارد ؟

دوربین های مداربسته ضد آب اغلب در مکان هایی همچون حیاط ساختمان ها، استخر ها، پمپ بنزین ها و در مکان هایی که احتمال بارش باران در آنها وجود دارد استفاده می شود.

به طور مثال در استخر ها به دلیل وجود رطوبت و آب از دوربین های ضد آب استفاده می کنند که در عملکرد آن مشکلی به وجود نیاید.

ما باید بدانیم که استفاده از دوربین های معمولی نمی تواند توقع و انتظارات ما را بر آورده کند پس در نیتجه محصولی مطمئن را خریداری می کنیم تا آسوده خاطر باشیم و نگرانی از سوختن و یا تغییر عملکرد دستگاهمان نداشته باشیم.

بعضی افراد نگران این موضوع هستند که آیا در دوربین های مداربسته ضد آب هم احتمال خرابی وجود دارد یا خیر؟ لازم به ذکر است که بگوییم با گارانتی هایک ویژن دیگر نباید نگران این موضوع باشید. این گارانتی به راحتی تمام مشکلات شما را بر طرف می کند و در تمام دنیا یکی از گارانتی های معتبر می باشد.

جنس بدنه دوربین مداربسته ضد آب چیست ؟

جنس بدنه این نوع دوربین ها نیز فلزی می باشد اما باید بدانید که این فلز با فلز دوربین های معمولی فرق می کند و دارای آلیاژ خاصی می باشد که از نفوذ آب و گرد و غبار به آن جلوگیری می کند.

همچنین دوربین های ضد آبی نیز وجود دارد که جنس بدنه آنها پلاستیکی می باشد اما از قابلیت ضد آب بودن برخوردار می باشند.

دوربین های مداربسته با دستگاه های ضبط و سرور های خاصی تصویر برداری می کنند، اگر می خواهید بدانید که سرور بهتر از دستگاه ان وی آر می باشد یا خیر، باید به صفحه سرور بهتر است یا NVR

تست ضد آب بودن دوربین مداربسته Waterproof

برای تست ضد آب بودن دوربین مداربسته می توانید از یک فشار آب روی دوربین مداربسته استفاده کنید. این کار به این صورت انجام می شود که شما به مقدار ۱ تا ۵ دقیقه به صورت مستقیم آب را روی دوربین مداربسته برزید و سپس مشاهده کنید که بدون هیچ مشکلی دوربین به ثبت تصاویر خود ادامه می دهد.

را حل دیگری هم وجود دارد که بدون نیاز به تست کردن دوربین مداربسته می توانیم از مقدار ضد آب بودن آن و مقاوم بودنش مطلع شویم.

شما می توانید استاندارد IP دوربین مداربسته خود را که بر روی جعبه آن درج شده را ببینید و با مراجعه به صفحه استاندارد IP چیست از مقدار مقاومت آن عدد اطلاع پیدا کنید.

محل نصب دوربین مداربسته ضد آب

محل نصب دوربین مداربسته ضد آب

دوربین های ضد آب بیشتر در مکان های خارجی نصب می شود. شما می توانید در هر نقطه در هر محلی دوربین خود را نصب کنید و بدون هیچ مشکلی تصاویر را ضبط کنید.

لازم به ذکر است که بدانید دوربین های ضد آب صرفا نباید بیرون و در فضای باز نصب شوند. باید این نکته را در نظر بگیرید که دوربین هایی با قابلیت waterproof از طول عمر و کیفیت بالایی برخوردار می باشند و می توانید به راحتی در هر جایی از این دوربین ها استفاده کنید.

میانگین قیمت دوربین ضد آب

دوربین های مداربسته ضد آب قیمت های مختلفی دارند که نسبت به کارایی و نوع عملکرد، جنس بدنه و کیفیت تصاویر متغیر می باشد. برای به دست آوردن قیمت و اطلاع از میانگین قیمتی دوربین های مداربسته می توانید به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید.

علاوه بر ضد آب بودن دوربین های مداربسته خود، می توانید دوربین مداربسته خود را ضد هک کنید، چجوری، دوست دارید یاد بگیرید، هک کنید و یا از هک شدن جلوگیری کنید، پیش ما بیاین.

از کجا دوربین مداربسته Waterproof بخریم ؟

برای خرید شما باید از برند ها و شرکت های معتبر همچون شرکت هایک ویژن دوربین های خود را تهیه کنید. برای اینکه از خرید خود راضی باشید و بدانید که مشکلی در آینده پیش نمی آید باید از محصولات با کیفیت استفاده کنید.

هایک ویژن توانسته است در سالیان سال جزو بهترین برند های جهانی قرار بگیرد که به نسبت بقیه برند ها هم از قیمت های خوبی برخوردار است.

پیشنهاد ما به شما این است که دوربین هایی با کفیت بالاتر تهیه کنید تا در استفاده از آنها به مشکلی بر نخورید. شما به این موضوع فکر نکنید که کالایی ارزان تر تهیه کنید، چراکه کالای ارزان تر طول عمر کمتری دارد و در صورت بروز مشکل باید دوباره محصول را خریداری کنید. پس در نتیجه جنس کمی گران تر ولی با کیفیت تر تهیه کنید تا از خرید خود لذت کافی را ببرید.

برای مشاهده دوربین های مداربسته ضد آب هایک ویژن بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

از کجا دوربین مداربسته ضد آب بخریم ؟

باید بداینم که خرید دوربین های ضد آب امری مهم و حیاتی می باشد و در تهیه آن باید دقت لازم را به عمل بگیریم و خرید خود را از شرکت های معتبر و با گارانتی انجام دهیم.

کاربرد دوربین مداربسته ضد آب چیست ؟

دوربین های ضد آب کاربرد های فراوانی دارد که اصلی ترین این کاربرد ها استفاده از ان در محیط و فضای باز می باشد.

تفاوت دوربین های ضد آب با دوربین های معمولی چیست ؟

اصلی ترین تفاوت بین دوربین های معمولی و ضد آب این است که دوربین های مداربسته ضد آب کیفیت بهترین نسبت به دوربین های معمولی دارند و از طول عمر بالای برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *