آموزش ریست فکتوری DVR

آموزش ریست فکتوری DVR | ریست فکتوری دی وی آر هایک ویژن و داهوا + تصویر
آنچه در این نوشته خواهیم گفت

هر دستگاه الکترونیکی و پیشرفته ای حداقل یکبار تجربه ریست شدن را در تاریخچه خود دارد، شرکت های سازنده دستگاه های هوشمند برای روز مبادا امکانی را فراهم آورده اند که به کمک آن می توانید بدون مشکل و دردسر، اطلاعات دستگاه خود را همانند روز اول پاک و خالی کنید.

تیم تخصصی هایک ویژن در این مقاله به صورت کامل به آموزش reset کردن دستگاه های دی وی آر می پردازد، پس با ما همراه باشید.

دلایل ریست فکتوری کردن dvr

قبل از پرداختن به مبحث اصلی این مقاله بهتر است که به برخی از دلایلی که باعث می شود به فکر ریست کردن دستگاه DVR خود بی افتیم بپردازیم، از مهم ترین دلایلی که باعث ریست کردن این دستگاه ها می شود می تواند به موارد زیر اشاره کرد :

  • فراموش کردن رمز عبور و یا نام کاربری
  • برگرداندن تنظیمات به حالت پیشفرض
  • انتقال دستگاه به محیط های دیگر
  • دلایل متفرقه دیگر

موارد بالا می تواند شما را مجاب کند که این مقاله را ادامه دهید و درباره نحوه و چگونگی ریست کردن این دستگاه اطلاعات کسب کنید.

ریست کردن انواع DVR ها

حتما برای شما هم سوال پیش می آید که آیا نحوه و روش ریست کردن دی وی آر های شرکت های مختلف با هم تفاوت دارد یا خیر، در این بخش به این سوال پاسخ خواهیم داد.

در کشور ایران، تنها دو شرکت حرفه ای و معتبر هستند که در صنعت تولید و پخش محصولات امنیتی (علل خصوص دوربین های مداربسته) توانسته اند نام خود را در لیست برترین ها حک کنند، بدین منظور مقاله که در مقابلش قرار گرفته اید تنها روش های مخصوص به این دو شرکت را معرفی و آموزش می دهد.

سوالی که بسیاری از کاربران ما می پرسند این است که آیا ریست کردن DVR برند هایک ویژن با ریست کردن DVR برند داهوا تفاوت دارد یا خیر!

باید خدمت شما عرض کنیم که اصل کار و مهم ترین مراحل این آموزش برای هر دو این برند ها یکسان می باشد پس نگرانی ای بابت برند دی وی آر خود نداشته باشید.

نحوه ریست کردن دستگاه dvr

خب بالاخره زمان موعود فرا رسید و تیم تخصصی هایک پرشین در این بخش به آموزش چگونگی فکتوری ریست کردن دستگاه های dvr خواهد پرداخت.برای ریست کردن دستگاه خود مراحل زیر را دنبال کنید :

مرحله اول :

در اولین مرحله باید وارد منو دستگاه dvr خود شوید و بر روی گزینه Maintenance کلیک کنید (تصویر زیر)

مرحله اول ریست کردن دستگاه DVR

مرحله دوم :

بعد از کلیک روی گزینه قبلی، وارد صفحه ای می شوید که از دو بخش تشکیل شده است، در سمت چپ تب هایی وجود دارد که شما باید روی تب Default کلیک کنید. (تصویر زیر)

مرحله دوم ریست کردن دستگاه DVR

مرحله سوم :

در این مرحله باید در بین دکمه های موجود روی دکمه Factory Defaults کلیک کنید و سپس گزینه YES را بزنید تا دستگاه شما ریست شود. (تصویر زیر)

مرحله سوم ریست کردن دستگاه DVR

تبریک می گوییم، شما موفق شدید تا دستگاه dvr خود را ریست کنید، در صورتی که به هرگونه مشکلی در طی مراحل بالا برخورده اید می توانید سوال خود را در بخش نظرات مطرح کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

حال اگر می خواهید دستگاه nvr و dvr را بهتر بشناسید می توانید به صفحه تفاوت دستگاه dvr و nvr مراجعه کنید.

سوالات متداول

آیا ریست کردن دستگاه دی وی آر دشوار می باشد ؟

به هیچ عنوان، تمامی مراحل ریست کردن دستگاه dvr در چندین بخش ساده خلاصه می شود که در متن مقاله به همراه تصویر به آن پرداخته ایم.

رمز دوربین مداربسته یادم رفته، باید چیکار کنم ؟

ساده ترین روشی که می توان در مقابله با فراموشی رمز عبور دوربین مداربسته انجام داد، ریست کردن دستگاه DVR می باشد که در این مقاله به صورت کامل آن را توضیح داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *